בניית חנות וירטואלית

בניית אתרים

בניית חנות אונליין | פיתוח מערכות מסחר

בנייה ופיתוח חנויות מסחר אונליין לעסקים

חנות וירטואלית זה אתר אינטרנט שבו תוכלו למכור כל מה שתרצו ולא תצטרכו לשלם שכירות ולא לשלם עבור עובדים וסדרנים , בנוסף לזה, החנות האינטרנטית תעבוד עבורכם 24/7 ותגיעו ללקוחות מכל חלקי הארץ ואפילו מכל העולם.

היום כולם גולשים באינטרנט ויש כל כך הרבה דרכים שאפשר לשלם בקלות ובמהירות ואפשרויות שליחה לכל חלקי הארץ. אנחנו בMAGIX נבנה עבורכם חנות שתכלול את האפשרויות הבאות:

  • חנות שתציג את המוצרים בצורה מסודרת עם קטגוריות ותת קטגורגיות.
  • תצוגת המוצרים בצורה יפה והסטטית ואפשרויות של בחירת צבע, מידה ועוד.
  • סל קניות ששם הלקוח יוכל לשמור את המוצרים שבחר עד לתשלום.
  • אפשרויות תשלום רחבות: אשראי, PAYPAL, העברה בנקאית, ועוד.
  • באיזה דרך הלקוח מעוניין לקבל את המוצרים.

מה צריך לעשות בשביל להקים חנות וירטואלית?

דבר ראשון – לבנות אתר טוב עדיף על בסיס של WordPress בשביל שיהיה לכם מערכת ניהול מיקצועית שתוכלו לשנות ולהוסיף מוצרים וגם מערכת ניהול שתיתן לכם מידע מדויק על מצב החנות והרכישות בחנות שלכם, גם בשביל שיהיה לכם מערכת לניהול הדואר אלקטרוני שלכם.

גרפיקה עיצוב לוגו וקונספט – גרפיקה זה אחד הדברים החשובים ביותר! הגולשים מעדיפים לדפדף באתר שנראה טוב שנראה יפה ומסודר, להיכנס לאתר שהוא חנות וירטואלית זה בדיוק כמו להיכנס לחנות בקניון, יש כל כך הרבה אפשרויות היום וכל כך הרבה חנויות באינטרנט שכל גולש יכול להגיע אליהם בקלות לכן כדאי שהחנות שלכם תזמין את הלקוח הפוטנציאלי לשהות בה. 

רוצים לדעת עוד על גרפיקה? לחצו כאן!

התקנת תוסף eCommerce – זה התוסף שמתקין באתר שלכם את האפשרות לבנות חנות וירטואלית עם אפשרויות תשלום רחבות, הוספת מוצרים בקלות וקביעת אפשרויות המשלוח שבו אתם מעדיפים לשלוח את המוצרים שלכם. יש הרבה תוספים להתקנת חנות וירטואלית כגון: WooCommerce, Jigoshop ויש עוד הרבה. אנחנו עובדים עם WooCommerce

WooCommerce

זהו פלאגין (תוסף) הטוב ביותר לבניית חנות וירטואלית!

WooCommerce כוללת מערכת ניהול מיקצועית המאפשרת ניהול בקלות של המוצרים בניית קטלוג של המוצרים, סל קניות משופר המאפשר לגולש להוסיף מוצרים בקלות ולשלם עליהם, אפשרויות תשלום רחבות כגון: אשראי, פייפאל, העברה בנקאית, תשלום במזומן ועוד, ויצירת אפשרויות לשליחת המוצר אל הלקוח, וכמובן מערכת ניהול הרכישות בחנות שלכם.

כמה טיפים להוספת המוצרים!

תוכן מוכר לחנות – אחרי שכבר יש לכם חנות צריך למלא את החנות בתוכן מוכר וכמובן להוסיף את המוצרים לחנות שלכם!
תמונות יפות ומסודרת של המוצרים – הבעיה היחידה בחנות אינטרנטית היא שהגולש לא יכול להחזיק ולבדוק את המוצר בידיים שלו, לכן חשוב שלמוצר יהיו לפחות 2 תמונות מקצועיות מזוויות שונות שהלקוח ירגיש שהמוצר הזה הוא טוב ומתאים לצרכים שלו, עדיף תמונות שצולמו על ידי צלם מקצועי!
הסבר על המוצר – כל מוצר צריך הסבר. מהו המוצר? מה מיוחד בו? ומה האפשרויות שלו? כדי שהלקוח ידע את כל מה שהוא צריך לדעת בשביל לרכוש את המוצר שלכם.
מבחר אפשרויות – אם לדוגמא אתם מוכרים בגדים צריך שיהיה לכם אפשרות לבחור מידה, צבע, ועוד. 
קטגוריות – חשוב מאוד לסדר את המוצרים בקטגוריות מסודרת כך שהגולשים ימצאו בקלות את מה שהם מחפשים.

קביעת שיטות תשלום

יש מבחר גדול של אפשרויות תשלום הינה כמה דרכים טובות לתשלום:

PayPal

פייפאל היא שיטה מאוד מוכרת בעולם ובשנים האחרונות גם בישראל! פייפאל זה חשבון וירטואלי לתשלום מאובטח באינטרנט. פותחים חשבון בפייפאל שבו מזינים את הכרטיס אשראי ומשלמים באינטרנט ללא צורך להזין את פרטי האשראי. היתרון העיקרי בתשלום באמצעות פייפאל זה שכרטיס האשראי נשאר בפייפאל ואינו משותף בשום דרך עם האתרים שמקבלים את התשלום. קישור לאתר של PayPal ישראל! כמה זה עולה לכם? פייפאל הוא חשבון חינמי אך פייפאל גובים עמלה על כל תשלום שתקבלו בחשבון שלכם. לחצו כאן ותעברו לדף העמלות של PayPal!

כרטיס אשראי

גביית תשלום דרך כרטיס האשראי זה דרך מאוד נפוצה, אבל כדי לקבל אישור מחברות האשראי למכור בחנות שלכם את צריכים שהחנות שלכם תעמוד בתנאים מסוימים, וזה תהליך שלוקח בסביבות שבועיים עם חברות האשראי. הדרישות העיקריות של חברות האשראי תעודת SSL – זו תוכנה המאפשרת העברת נתונים בין שני ישומים בצורה מוצפנת כך שהפרטים העוברים ברשת לא יפלו ביידים לא טובות. חברת סליקה – גוף המקשר בין חברת האשראי לבין האתר שלכם. חברות הסליקה הפופולריות בארץ הן קארד קום, קרדיט גארד וטרנזילה. הם גובות תשלום חד פעמי של בין 200 ש"ח -400 ש"ח וכמובן תשלום חודשי לפי כמות הרכישות. חברת האשראי תעביר אליכם את הכסף לפי התאריך וההסכם שתקבעו בניכם!  

אלטרנטביה אחרת מחברות האשראי Upay – הינה חברה המחליפה את חברות האשראי ומאפשרת תשלום דרך רוב כרטיסי האשראי הנפוצים, אז אם אתם מעדיפים לא להתחייב אז תנסו את האפשרות הזאת.

באיזה דרך אתם מעוניינים לשלוח את המוצרים?

תבחרו כמה דרכי משלוח כדי לתת לרוכשים בחנות שלכם אפשרות או להוזיל את מחיר המשלוח או להקל עליהם את קבלת המוצרים!

  • משלוח רגיל
  • דואר רשום
  • משלוח עד הבית
  • Box It (שיטת הלוקרים בתחנות דלק)

והכי חשוב לתת משלוח חינם מעל מחיר מסוים זה מאוד שווה לכם, כך הלקוח ישתדל להגיע למחיר שתקבעו וגם הלקוח יקבל ממכם רושם טוב!
טיפ חשוב! להכין אריזה מיוחדת למשלוחים שלכם עם הלוגו והעיצוב שלכם ואפילו להוסיף כרטיס ברכה בפנים, תשקיעו בלקוחות שלכם והם יחזרו שוב!  

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות נועד להגביר את התנועה לאתר, לייצר לידים איכותיים ולהגדיל את המכירות בעסק. יש מגוון אפשרויות לניהול קמפיינים ברשת האינטרנט לכן כדאי לפנות למומחים על מנת לבחור את פלטפורמות הפרסום בדיגיטל וכדי לנהל קמפיינים מועילים ואפקטיביים שמשיגים...

קראו עוד
פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

יש לך עסק מדהים, מוצר מעולה או שירות ייחודי אך הוא צריך 'פוש' קטן? נמאסו עליך הוצאות הפרסום הכבדות שלא תמיד מקדמות אותך אל המטרה? פנו אל המומחים שידאגו לכם לפרסום בפייסבוק. המומחים שיתפרו לך את חבילת הפרסום הטובה ביותר לעסק, למוצר או לשירות. התוצאות יבואו לידי ביטוי...

קראו עוד

האם במחקר מילים כדאי להתבסס על כלי אחד בלבד?

מילות מפתח (שהן כמובן לא רק "מילים" בודדות אלא שלל ביטויי חיפוש רלוונטיים) מהוות את היסוד של SEO. אם אף אחד לא מחפש את המילים והמונחים שאתם כותבים עליהם בתכנים שלכם, האתר שלכם לא יקבל טראפיק מגוגל – לא משנה כמה קשה תנסו. לכן, גם היום אחרי שלל שינויים ועדכונים...

קראו עוד
קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים להשקיע מאמצים ולשנות את אופן ההתנהלות של בית העסק שלכם. ואם יש שאיפה שעולה מהר מאוד על הנייר, היא הרצון להתפתח לכיוונים חדשים ולהשקיע יותר ביצירת קשר עם הקהל, על בסיס נוכחות אינטרנטית. זו היא הבחירה הלוגית הראויה ביותר, בוודאי בעולם שבו...

קראו עוד

4 דרכים לניהול קמפיין Google Shopping מוצלח וממיר

כך תמשכו לקוחות ותייצרו המרות לעסק המקוון שלכם דרך Google Shopping 2 האתגרים הכי גדולים בהשקת אתר מסחר אלקטרוני הם השגת תנועה לאתר, ויצירת המרות.בעלי העסקים המקוונים לרוב יעדיפו לקדם את האתר שלהם בשיטות ה SEO או קידום ממומן בפייסבוק, אבל קיימת גם שיטה נוספת ולא פחות...

קראו עוד

4 דרכים לשימוש בסטוריז של פייסבוק כדי לקדם את העסק שלכם

הכירו את הסטוריז - הדרך הכי שווה לפרסם את העסק בפייסבוק, וללא השקעה כספית עולם המדיה החברתית מתפתח מאוד מהר - כשרק התחלנו להתרגל לסטוריז של האינסטגרם, כבר נכנסו לחיינו הסטוריז של הפייסבוק.יחד עם זאת - שניהם עובדים על אותו עיקרון, כך שאם אתם משתמשים בסטוריז של...

קראו עוד
בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

היום כבר כולם יודעים אם אין לעסק שלך אתר, גוגל לא יודע שאתה קיים ואם הוא לא יודע... כמה אנשים בסביבה שלך לא יועדים על קיומו של העסק שלך? אתר היום זה דבר בסיסי לכל עסק והיום בעלי עסקים מבינים את הצורך הקמת אתר לעסק שלהם. בניית אתרים לעסקים שונים מצריכה מחשבה ותכנון עוד...

קראו עוד
סוגי פרסום בגוגל

סוגי פרסום בגוגל

איך מפרסמים עסק במנוע החיפוש של גוגל? קיימים מספר פלטפורמות בהם מפרסמים את העסק בגוגל. יש כמובן את שיטת פרסום המודעות ברשת החיפוש. בנוסף, יש פרסום מודעות בתוך רשת המדיה. סוג נוסף של מודעות גוגל, אלו הן מודעות מכווצות בתוך ג'ימייל. לכל סוג של מודעות, יש תכונות וקהלי...

קראו עוד
למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

האם כל אחד שמקים עסק חייב לרוץ ולהקים אתר אינטרנט, ובכלל מהם היתרונות באתר והאם בכלל כדאי לבזבז את הזמן שלנו ולהשקיע עליו ? נכתב בשיתוף פעולה עם עדן שרעבי.בין אם נרצה ובין אם לא, העולם השתנה והוא משתנה ממש ברגע זה.אנחנו חיים בתקופה מדהימה וזכינו להיות חלק בפריצת הדרך...

קראו עוד
כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

בעידן המודרני של היום רוב חברות הביטוח נוהגות לרכוש לידים מחברות גדולות שעיקר עיסוקם הוא לייצר לידים בכל התחומים וביניהם גם לידים לביטוח . אך לפעמים סוכני ביטוח רוכשים לידים ולא באמת מקבלים תפוקה מאותם הלידים . אז הנה כמה טיפים איך תוכלו לקבל את התפוקה המרבית ברכישת...

קראו עוד