היום כבר כולם יודעים אם אין לעסק שלך אתר, גוגל לא יודע שאתה קיים ואם הוא לא יודע… כמה אנשים בסביבה שלך לא יועדים על קיומו של העסק שלך? אתר היום זה דבר בסיסי לכל עסק והיום בעלי עסקים מבינים את הצורך הקמת אתר לעסק שלהם. בניית אתרים לעסקים שונים מצריכה מחשבה ותכנון עוד בטרם יציאתכם לדרך, בחירת דומיין לעסק, מבנה האתר ועיצובו כולם יחד יכולים לשרת את המטרה שלכם כדי להפוך מעוד עסק קיים לעסק מצליח. 

בעבר אתרי האינטרנט בארץ ובעולם בכלל היו כדי להפנות לקוחות על מנת להכיר את העסק ממש כמו כרטיס ביקור שבעלי עסקים היו מחלקים בהשקות ובכנסים. היום אתרי האינטרנט משמשים למוקד פרסום העסק, יצירת קשר עם לקוחות קיימים ועם לקוחות פוטנציאליים ומאפשרים לכם להגדיל את קהל לקוחותיכם עם פרסום אורגני או ממומן באמצעות ענקית האינטרנט גוגל. בניית אתרים איכותית ונכונה יכולה להוביל גולשים רבים להכיר את העסק שלכם וכך להפוך אותו מעסק 'רגיל' לעסק מוצלח. 

מה עליכם לדעת לפני שאתם בונים אתר?

כמו שציינו קודם לכן, בבניית אתרים צריך להשקיע מחשבה רבה ותכנון מוקפד. היום ישנן פלטפורמות פשוטות וקלות שמאפשרות לכל אחד גם אם אין לו ידע בסיסי ואפילו לא אנגלית בסיסית לבנות אתר באופן עצמאי. האם זה נכון לכם? אם אתם רוצים לבנות אתר שישמש אתכם לקידום העסק שלכם – זה פחות מומלץ. אתם רוצים אנשים מקצועיים שיערכו עבורכם את החקר הראשוני, שיבדקו מה נכון היום לתחום העסק שלכם ומה המתחרים שלכם מציעים ללקוחותיהם. כמה שיותר מידע שתוכלו לצבור על העסק שלכם, על התחום בכלל ועל הלקוחות שפונים למוצרים או השירותים שלכם עם שימת דגש על נקודות החולשה של המתחרים שלכם, אתם יכולים לעלות על המתחרים ולהפוך לעסק המצליח בתחומכם.  

למה הכוונה? אם אתם יודעים שיש לכם מתחרים שלא מעניקים שירותים לאזור מסוים בארץ אתם יכולים להציע את השירותים שלכם לאותו אזור שלא ניתן בו השירות וכך להשיג לקוחות שלא הייתה להם אפשרות קודם לכן להשיגם. אם אתם קוראים שישנן חוות דעת על המתחרים שלכם כי האספקה שלהם איטית, אולי אתם יכולים לספק שירותים מהירים יותר, אם מתחרה מספק רק את המוצרים אך לא נותן שירותי התקנה, נצלו את זה אפשרו ללקוחותיכם שירותי התקנה וכן הלאה. כל הנתונים הללו צרים להילקח בחשבון עוד בשלב בניית אתרים כדי להתכוון להמטרה ולהביא את העסק שלכם להצלחה.