שיווק ברשתות החברתיות
שיווק דיגיטלי
שירותי ניהול ושיווק ברשתות חברתיות
רשתות חברתיות
יש הרבה רשתות שאפשר לפרסם שם את העסק שלכם תבחרו מה הכי מתאים לכם
ניהול קמפיינים ביוטייוב
יוטיוב מעולה לכל עסק אפשרי שם נעלה סרטונים שיסבירו עליכם
ניהול קמפיינים באינסטגרם
אינסטגרם הינו יישום חינמי לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים
ניהול קמפיינים בפייסבוק
פייסבוק זה המקום הגדול ביותר שבו כבר כמעט כולם נמצאים, מכל גיל אפשרי
איך להגיע לקהל יעד חדש?
רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, גוגל+ וכו' מאפשרות לפרסם תוכן שיווקי ישירות לקהל הרלוונטי שלכם.
אנו יכולים לפרסם כל מה שאתם צריכים לעסק שלכם אצל אנשים שאותם אנו "צדים" ויודעים שהם מעוניינים במוצר או בשירות שלכם.
הרצת קמפיין טארגיטינג לאורך זמן יעזור לנו להשיג לקוחות חדשים, לייקים, לידים, מכירות, ופרסום ובעיקר למתג אתכם.
אסטרטגיות עוצמתיות ברשתות החברתיות
המפתח הוא לדעת להבחין בין רשתות חברתיות לבין הקידום המסורתי, אנו יוצרים אסטרטגיות שמשאירים אתכם בתת מודע של הלקוח וכאשר הוא יצטרך את השירות מהסוג שלכם, אתם הדבר הראשון שיעלה לו לראש.
יסודות האסטרטגיה. הצוות שלנו קודם לומד וחוקר את הצרכים שלכם, ומה הבסיס של הלקוחות שלכם. על ידי שנעשה כך, זה מאוד יעזור לנו לזהות איזה רשת חברתית הכי רלוונטית ויעילה לעסק שלכם.
אסטרטגית קידום ותוכן. אנו יוצרים תוכנית מסודרת ליצירת תכנים ופרסומם בחשבונות שלכם, וכך נתחיל דרך חדשה לעסק שלכם. תוכן מצויין ומרתק יעזור לכם הרבה, הוא יגרום ללקוחות שלכם ליצור איתכם קשר ולרכוש את השירות שלכם.
בונים לכם את כוח ההשפעה ברחבי הרשתות החברתיות. ככל שמספר העוקבים שלכם הולך וגדל, כך גם הסמכות שלכם וכח ההשפעה שלכם הולכת וגדלה. ככל שתייצרו תוכן איכותי ומרתק, כך אתם תהפכו למשפיעים יותר.
ניהול רשתות חברתיות
רשתות חברתיות מתקדמות מאוד אבל מאוד מהר. חשוב מאוד שתעקבו ותנהלו את הרשתות שלכם באופן עיקבי ומסור, הכוונה שתיהיו עם היד על הדופק תמיד ותגיבו על שאלות ותגובות הכי מהר שאפשר.
ניהול מעורבות מתמשך. עם הזמן, יתווצר דפוס מסויים של התנהגות לפי סוג הפוסטים שנפרסם, נשתמש בדפוס הזה לטובתכם כדי לעזור לכם להפיק את המרב מהקמפיין שלכם.
ייעוץ שוטף. אנו תמיד אוהבים להישאר בקשר עם הלקוחות שלנו, על מנת שנוכל לשמור על רעיונות חדשניים כל הזמן ולהטיח שהאסטרטגיה נמשכת ומשרתת את המטרות שלכם.
מעקב והשגחה. הצוות שלנו עובד קשה כדי למצוא את העדכונים החשובים והשינויים ברשתות החברתיות, ועוקב אחרי הטקטיקטת שלנו תמיד כדי לוודאות שהם עובדות. אנו עוקבים אחרי הפופולריות וכדומה של הפוסטים כדי לדעת תמיד איפה אנו יכולים להשתפר.
מינוף ברשתות החברתיות מגדיל באופן משמעותי גם את התנועה באתר על ידי פרסום של תכנים איכותיים ברשתות החברתיות
MAGIX שיווק דיגיטלי
קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת
קידום אורגני SEO
קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)
פרסום ממומן PPC
פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC
שיווק ברשתות החברתיות
פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'
כתיבת מאמרים ותוכן
כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים
MAGIX בניית אתרים
קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט
בניית אתרי תדמית
אתר תדמיתי לעסק שלכם
בניית אתרים רספונסיבים
אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט
בניית דפי נחיתה
דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות
בניית חנות וירטואלית
אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת
אפיון אתרים
בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם
עיצוב אתרים UI/UX
עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם
תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם
צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם
עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי
5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך
הקמת עסק, דייקת את המוצרים ואת השירותים, בחרת שם מנצח והלקוחות בהחלט מפרגנים. אלא שאת הבשורה הזו צריך להפיץ, ואת החשיפה הגיע הזמן להגדיל. איך בדיוק עושים את זה? הנה חמש דרכים מצוינות להשגת המטרה החשובה. 1 – בניית אתר אינטרנט אתר מקצועי הוא אחד הצעדים הראשונים,...
האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?
אם אתם מתכננים להקים חנות מקוונת לטובת מכירת המוצרים שלכם, יכול להיות ששמעתם על פלטפורמת שופיפיי (Shopify). היא מעניקה לכם שליטה רבה על המלאי, ההזמנות, התשלומים והמשלוחים, ואתם יכולים לעצב אותה כראות עיניכם. עם שירות סביב השעון נדמה שזו הדרך הטובה ביותר להקים את האתר...
עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית
בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, אתר אינטרנט הוא לא עוד נכס נחמד, אלא חיוני להצלחת כל עסק. אתר מעוצב היטב יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מרשים, כלי שיווק רב עוצמה, ואפילו פלטפורמת מכירות ישירה. עם זאת, לא כל אתר מצליח להפוך את המבקרים בו ללקוחות נאמנים. הסוד טמון...
איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים
בעולם העסקי התחרותי של היום, חשוב יותר מתמיד להבדיל את עצמך מהמתחרים. מיתוג עסקי חזק יכול לעזור לך לעשות זאת על ידי יצירת זהות ייחודית ובלתי נשכחת עבור העסק שלך. מה זה מיתוג עסקי? מיתוג עסקי הוא תהליך של יצירת תדמית ייחודית עבור העסק שלך. זה כולל פיתוח שם, לוגו, סיפור...
איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר
ברור לכם שקידום אורגני הוא חלק מרכזי מאוד באסטרטגייה השיווקית שלכם. אין לכם ספק שמדובר באחת השיטות האפקטיביות ביותר לקידום האתר והעסק. ובכל זאת, השימוש בקישורים חיצוניים עדיין לא השתלב בתוכנית העבודה שלכם, ואת זה הגיע הזמן לשנות. אז למה אתם באמת צריכים את זה, וגם איך...
שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות
אתם מכירים את הרשתות החברתיות, אולי יש לכם עמוד עסקי ומדי פעם אתם מתלבטים האם ואיזה תוכן נכון להעלות. יכול גם להיות שמתישהו לאורך הדרך תהיתם האם זה בכלל הצעד הנכון, שהרי מדובר במהלך שדורש לא מעט זמן, הרבה סבלנות ובמקרים רבים גם תקציב מתאים. האם ההשקעה הזו שווה את זה?...
איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?
שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להכפיל את הרווחים בעסק בדרכים רבות. הנה כמה דוגמאות: הגברת המודעות למותג: שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג שלהם. ככל שאנשים מודעים יותר למותג שלכם, כך גדל הסיכוי שהם ירכשו את...
אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?
קורסי פרסום בגוגל מכסים מגוון רחב של נושאים, החל מבסיסי פרסום באינטרנט ועד ניהול קמפיינים מתקדמים. בדרך כלל, קורסים אלו כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לפרסום באינטרנט: הנושאים כוללים הגדרת פרסום באינטרנט, סוגי פרסום באינטרנט, יתרונות וחסרונות של פרסום באינטרנט, ותקציב...
איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?
ישנן מספר דרכים שבהן בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות באמצעות האתר שלך. הנה כמה רעיונות: השקיעו בשיווק האתר שלכם. ודא שאנשים יודעים על האתר שלך וכיצד הוא יכול לעזור להם למצוא את הקורסים הדיגיטליים הנכונים עבורם. השתמש בשיווק במדיה חברתית, SEO, ושיווק ממומן...
מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?
נושאי הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי משתנים בהתאם למכללה או לאוניברסיטה המציעה את הקורס, אך בדרך כלל כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לשיווק דיגיטלי: נושא זה מספק סקירה כללית של התחום, כולל היסטוריה, הגדרות, מושגים מרכזיים, ערוצי מדיה דיגיטליים, ומטרות השיווק...