בניית אתרים רספונסיבים

בניית אתרים

אתר רספונסיבי | מותאם לגלישה בסלולר

פיתוח אתרים מותאמים לגלישה בסלולר ובטאבלט 

ההשקעה בנראות של האתר במהלך הבניה של האתר חייבת להיות גם בנראות שלו במחשב וגם בסלולר!

להתאים את האתר למובייל שיהיה נראה לא פחות טוב מאיך שהוא נראה במחשב זה לא משימה פשוטה מאחר שיש דברים מסויימים שעל המחשב נראים מעולה ובסלולר זה יראה אחרת לגמרי ולפעמים לא מובן.

לכן אנחנו בMAGIX בונים את האתר יחד עם המכשיר הסלולרי הפרטי שלנו כדי לבדוק האם האתר מתאים ונראה ברור גם בסלולר ומשנים, מורידים ומוסיפים פונקציות כדי שהאתר שלכם יראה מצוין בכל מצב.

אנחנו בMAGIX מיתוג עסקי נותנים צומת לב לדברים הקטנים ביותר!

מה ההבדל בין אתר רספונסיבי לבין אתר רגיל ?

תצוגת הדף – אתר שמוצג במחשב הוא בדרך כלל קיים בתצוגה של 1250px רוחב, ולעומת זאת בסלולר זה אפילו לא רבע מהגודל הזה, ולכן יש מערכת שלמה שמתאימה את גודל תצוגת האתר בצורה אוטומטית אל גודל המסך שמציג את האתר וכך מאפשרת גלישה מהסלולר או מכל גודל של מסך אפשרי.

גודל הגופן ושאר הפונקציות – באתר שמוצג במחשב שולחני לפעמים יפה להדגיש גפנים מסויימים ולהגדיל אותם אפילו בצורה מוגזמת כדי למשוך את צומת הלב של הגולש. אבל, בסלולר זה יכול להראות מוזר ולא ברור, לכן צריך לעבור על כל האתר דרך הפלאפון ולראות מה מתאים ומה לא מתאים, ולשנות.

כפתור חיוג מהיר –  בסלולר מתאים שיהיה כפתור שעל ידי לחיצה עליו יעבור ישירות לחיוג אל מספר הטלפון של העסק שלכם, ולעומת זאת בגלישה במחשב זה לא יהיה מתאים מאחר ואין אפשרות לחייג דרך המחשב וכך הגולש לא ימצא את הדרך להתקשר לעסק שלכם, ולכן צריך להתנות את הכפתור שיופיע רק בסלולר.

תצוגת התמונות – אם האתר שלכם מכיל הרבה תמונות, במכשיר הנייד זה יוצג בדרך כלל כתמונה אחר תמונה ולפעמים זה יכול להראות לא טוב מאחר והגולש כבר רוצה לעקוף את תצוגת התמונות ובמקרים מסויימים הגולש יאבד את הסבלנות ויצא מהאתר שלכם. לכן אנחנו נשנה את זה בדרך כלל דרך הקוד של האתר כך שהאיזור של התמונות בסלולר יוצג בצורה ברורה יותר וקצרה יותר כדי להקל על הגולשים שלכם.

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

הקמת עסק, דייקת את המוצרים ואת השירותים, בחרת שם מנצח והלקוחות בהחלט מפרגנים. אלא שאת הבשורה הזו צריך להפיץ, ואת החשיפה הגיע הזמן להגדיל. איך בדיוק עושים את זה? הנה חמש דרכים מצוינות להשגת המטרה החשובה. 1 – בניית אתר אינטרנט אתר מקצועי הוא אחד הצעדים הראשונים,...

קראו עוד
האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

אם אתם מתכננים להקים חנות מקוונת לטובת מכירת המוצרים שלכם, יכול להיות ששמעתם על פלטפורמת שופיפיי (Shopify). היא מעניקה לכם שליטה רבה על המלאי, ההזמנות, התשלומים והמשלוחים, ואתם יכולים לעצב אותה כראות עיניכם. עם שירות סביב השעון נדמה שזו הדרך הטובה ביותר להקים את האתר...

קראו עוד
עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, אתר אינטרנט הוא לא עוד נכס נחמד, אלא חיוני להצלחת כל עסק. אתר מעוצב היטב יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מרשים, כלי שיווק רב עוצמה, ואפילו פלטפורמת מכירות ישירה. עם זאת, לא כל אתר מצליח להפוך את המבקרים בו ללקוחות נאמנים. הסוד טמון...

קראו עוד
איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

בעולם העסקי התחרותי של היום, חשוב יותר מתמיד להבדיל את עצמך מהמתחרים. מיתוג עסקי חזק יכול לעזור לך לעשות זאת על ידי יצירת זהות ייחודית ובלתי נשכחת עבור העסק שלך. מה זה מיתוג עסקי? מיתוג עסקי הוא תהליך של יצירת תדמית ייחודית עבור העסק שלך. זה כולל פיתוח שם, לוגו, סיפור...

קראו עוד
איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

ברור לכם שקידום אורגני הוא חלק מרכזי מאוד באסטרטגייה השיווקית שלכם. אין לכם ספק שמדובר באחת השיטות האפקטיביות ביותר לקידום האתר והעסק. ובכל זאת, השימוש בקישורים חיצוניים עדיין לא השתלב בתוכנית העבודה שלכם, ואת זה הגיע הזמן לשנות. אז למה אתם באמת צריכים את זה, וגם איך...

קראו עוד
שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

אתם מכירים את הרשתות החברתיות, אולי יש לכם עמוד עסקי ומדי פעם אתם מתלבטים האם ואיזה תוכן נכון להעלות. יכול גם להיות שמתישהו לאורך הדרך תהיתם האם זה בכלל הצעד הנכון, שהרי מדובר במהלך שדורש לא מעט זמן, הרבה סבלנות ובמקרים רבים גם תקציב מתאים. האם ההשקעה הזו שווה את זה?...

קראו עוד
איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להכפיל את הרווחים בעסק בדרכים רבות. הנה כמה דוגמאות: הגברת המודעות למותג: שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג שלהם. ככל שאנשים מודעים יותר למותג שלכם, כך גדל הסיכוי שהם ירכשו את...

קראו עוד
אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

קורסי פרסום בגוגל מכסים מגוון רחב של נושאים, החל מבסיסי פרסום באינטרנט ועד ניהול קמפיינים מתקדמים. בדרך כלל, קורסים אלו כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לפרסום באינטרנט: הנושאים כוללים הגדרת פרסום באינטרנט, סוגי פרסום באינטרנט, יתרונות וחסרונות של פרסום באינטרנט, ותקציב...

קראו עוד
איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

ישנן מספר דרכים שבהן בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות באמצעות האתר שלך. הנה כמה רעיונות: השקיעו בשיווק האתר שלכם. ודא שאנשים יודעים על האתר שלך וכיצד הוא יכול לעזור להם למצוא את הקורסים הדיגיטליים הנכונים עבורם. השתמש בשיווק במדיה חברתית, SEO, ושיווק ממומן...

קראו עוד
מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

נושאי הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי משתנים בהתאם למכללה או לאוניברסיטה המציעה את הקורס, אך בדרך כלל כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לשיווק דיגיטלי: נושא זה מספק סקירה כללית של התחום, כולל היסטוריה, הגדרות, מושגים מרכזיים, ערוצי מדיה דיגיטליים, ומטרות השיווק...

קראו עוד