בניית דפי נחיתה
בניית אתרים
דפי נחיתה | עיצוב אישי ומקצועי
אנו מעצבים דפי נחיתה בעיצוב אישי וחווית משתמש נוחה וקלה
דף נחיתה בדרך כלל משמש כשעושים קמפיינים ממונים (PPC) או לפרסום שממנו אתם מפנים את הלקוח הפוטנציאלי ליצור קשר עם העסק שלכם.
היום הסבלנות של הגולשים קצרה מאוד ויש הרבה גולשים שמעוניינים להיכנס לעמוד שבו הם ידעו ישר בדיוק מה השירות שאתם נותנים ואיך הם יוצרים אתכם קשר בקלות. לכן יש מקומות שעדיף לא להפנות את הלקוח הפוטנציאלי לאתר שלכם ששם הוא יאבד את הסבלנות אלא לדף קצר בלי יותר מידי קישקושים שהברירה היחידה שלו היא ליצור קשר או כל פעולה אחרת שאתם בוחרים.
מה צריך להיות בדף נחיתה?
דף נחיתה טוב צריך לכלול את הדברים הבאים:
- מה שאתם מעוניינים למכור או את השירות שאתם מעוניינים שהלקוח יזמין.
- הנעה לפעולה שאתם רוצים שהגולש יעשה.
- הסבר קצר עליכם ועל השירות או המוצר.
- יצירת קשר קלה ומהירה.
- וכמובן דף תודה לברך את הלקוח הפוטנציאלי החדש שלכם.
אז מה צריך להופיעה בדף?
לוגו וקונספט – העיצוב של הדף יהיה באותו עיצוב שבו אתם תמיד משתמשים לעסק שלכם, ואת הלוגו וגם את ה"אני מאמין" של העסק שלכם.
הסבר קצר על השירות או המוצר שלכם – לכתוב כמה מילים על השירות שלכם או המוצר שאתם מוכרים, להסביר את ההיתרונות שהגולש יקבל דווקא ממכם וכמה תמונות יפות ברורות ומושכות שישכנעו את הגולש.
הנעה לפעולה – זה כמובן הכי חשוב בדף! כי הדף לא שווה כלום אם הגולש לא הצליח להבין מה הוא צריך לעשות עכשיו, לכן צריך שתיהיה הנעה לפעולה מוצלחת שתשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שלכם, כגון השארת פרטים, חיוג מהיר, קניית המוצר, קופון שאתם רוצים לתת, ועוד הרבה.
דף תודה – כדי לתת ללקוח הפוטנציאלי הרגשה טובה, כדאי להעביר את הגולש אחרי שהוא ביצע את הפעולה שאתם רציתם שהוא יעשה, לדף שמברך אותו על כך שבחר בכם, וגם להרגיע את הגולש שאתם כבר מטפלים בו, וכך זה ימנע ממנו להמשיך לחפש עוד.
MAGIX שיווק דיגיטלי
קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת
קידום אורגני SEO
קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)
פרסום ממומן PPC
פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC
שיווק ברשתות החברתיות
פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'
כתיבת מאמרים ותוכן
כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים
MAGIX בניית אתרים
קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט
בניית אתרי תדמית
אתר תדמיתי לעסק שלכם
בניית אתרים רספונסיבים
אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט
בניית דפי נחיתה
דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות
בניית חנות וירטואלית
אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת
אפיון אתרים
בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם
עיצוב אתרים UI/UX
עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם
תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם
צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם
עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי
עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית
בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, אתר אינטרנט הוא לא עוד נכס נחמד, אלא חיוני להצלחת כל עסק. אתר מעוצב היטב יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מרשים, כלי שיווק רב עוצמה, ואפילו פלטפורמת מכירות ישירה. עם זאת, לא כל אתר מצליח להפוך את המבקרים בו ללקוחות נאמנים. הסוד טמון...
איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים
בעולם העסקי התחרותי של היום, חשוב יותר מתמיד להבדיל את עצמך מהמתחרים. מיתוג עסקי חזק יכול לעזור לך לעשות זאת על ידי יצירת זהות ייחודית ובלתי נשכחת עבור העסק שלך. מה זה מיתוג עסקי? מיתוג עסקי הוא תהליך של יצירת תדמית ייחודית עבור העסק שלך. זה כולל פיתוח שם, לוגו, סיפור...
איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר
ברור לכם שקידום אורגני הוא חלק מרכזי מאוד באסטרטגייה השיווקית שלכם. אין לכם ספק שמדובר באחת השיטות האפקטיביות ביותר לקידום האתר והעסק. ובכל זאת, השימוש בקישורים חיצוניים עדיין לא השתלב בתוכנית העבודה שלכם, ואת זה הגיע הזמן לשנות. אז למה אתם באמת צריכים את זה, וגם איך...
שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות
אתם מכירים את הרשתות החברתיות, אולי יש לכם עמוד עסקי ומדי פעם אתם מתלבטים האם ואיזה תוכן נכון להעלות. יכול גם להיות שמתישהו לאורך הדרך תהיתם האם זה בכלל הצעד הנכון, שהרי מדובר במהלך שדורש לא מעט זמן, הרבה סבלנות ובמקרים רבים גם תקציב מתאים. האם ההשקעה הזו שווה את זה?...
איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?
שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להכפיל את הרווחים בעסק בדרכים רבות. הנה כמה דוגמאות: הגברת המודעות למותג: שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג שלהם. ככל שאנשים מודעים יותר למותג שלכם, כך גדל הסיכוי שהם ירכשו את...
אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?
קורסי פרסום בגוגל מכסים מגוון רחב של נושאים, החל מבסיסי פרסום באינטרנט ועד ניהול קמפיינים מתקדמים. בדרך כלל, קורסים אלו כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לפרסום באינטרנט: הנושאים כוללים הגדרת פרסום באינטרנט, סוגי פרסום באינטרנט, יתרונות וחסרונות של פרסום באינטרנט, ותקציב...
איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?
ישנן מספר דרכים שבהן בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות באמצעות האתר שלך. הנה כמה רעיונות: השקיעו בשיווק האתר שלכם. ודא שאנשים יודעים על האתר שלך וכיצד הוא יכול לעזור להם למצוא את הקורסים הדיגיטליים הנכונים עבורם. השתמש בשיווק במדיה חברתית, SEO, ושיווק ממומן...
מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?
נושאי הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי משתנים בהתאם למכללה או לאוניברסיטה המציעה את הקורס, אך בדרך כלל כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לשיווק דיגיטלי: נושא זה מספק סקירה כללית של התחום, כולל היסטוריה, הגדרות, מושגים מרכזיים, ערוצי מדיה דיגיטליים, ומטרות השיווק...
מה תפקידה של חברת שיווק דיגיטלי?
תפקידה של חברת שיווק דיגיטלי הוא לעזור לעסקים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלהם באמצעות ערוצי המדיה הדיגיטליים. ערוצי מדיה אלו כוללים אתרים, רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, דואר אלקטרוני ועוד. חברת שיווק דיגיטלי יכולה לספק מגוון שירותים, ביניהם: בניית אסטרטגיה שיווקית...
מיתוג אתר עסקי
בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט הוא מרכיב מכריע באסטרטגיית המיתוג של כל עסק. אתר אינטרנט פועל כחלון ראווה וירטואלי, המאפשר ללקוחות ליצור אינטראקציה עם המותג שלך, ללמוד על המוצרים או השירותים שלך ולבצע רכישות. לכן, אתר אינטרנט מעוצב היטב המייצג במדויק את המותג שלך...