כתיבת מאמרים ותוכן

שיווק דיגיטלי

תוכן איכותי וטוב משפיע משמעותית על האתר שלכם

כמו שאתם נפגשים עם לקוח חדש, אתם בודקים את עצמכם שתדברו נכון ותגידו את מה שהלקוח רוצה לשמוע, כך גם האתר או הבאנרים שלכם צריכים להיות עם תוכן טוב ונכון כדי שהגולש יקבל בדיוק את המידע והתוכן שהוא מחפש ושיגרום לו להתקדם אתכם.

תוכן טוב משפיע על קידום האתר בגוגל

בגוגל רוצים שהגולש שלהם יקבל את המידע המדויק ביותר שהוא מחפש ולכן ככל שהאתר שלכם מכיל מידע טוב ותוכן טוב כך האתר יקבל יותר נקודות טובות מה שיקדם את האתר בחיפוש האורגני של גוגל.

תוכן טוב ומקצועי יתן לכם נקודות טובות בעיני הגולשים

גולש שיגיע אל האתר שלכם ויתלהב מהעיצוב והנראות של האתר הוא אוטומטית יתחיל לקרוא ולחפש מידע חיוני עבורו בגלל שהעיצוב והמלל מושך את העין שלו, ובמקרה שהאתר שלכם מכיל הרבה מידע חיוני עבור הגולש הוא יתחבר יותר אל האתר שלכם מאחר והוא יכול לקבל ממכם עצות טובות והאתר מועיל לו וכך הוא תמיד יחזור אליכם.

 

קופירייטינג – כתיבת תוכן

אצלנו במג'יקס תקבלו תוכן מקצועי ואיכותי עבור האתר שלכם.

אנחנו כותבים תוכן שיווקי שגם יעניין את הגולש לקרוא את המידע שאתם נותנים לו וגם אנחנו מכניסים הנעה לפעולה שתניע את הגולש להזמין את השירותים או המוצרים שלכם.

התוכן שאנחנו כותבים נכתב על ידי כותבי תוכן מקצועיים ביותר ועובר כמובן בדיקה מעמיקה שלנו לפני שהתוכן עולה לאתר שלכם.

אנחנו לא רק כותבים תוכן טוב אלא אנחנו גם מעצבים את הדף שבו מוצג התוכן כי העין קונה ולפני שהגולש מתחיל לקרוא את התוכן הוא סורק בעיניים את הדף ואם הדף נראה לו קריא אז רק הוא יתחיל לקרוא ולכן חשוב לא רק תוכן טוב אלא גם הצגה יפה כמו מנת גורמה.

מה הקשר בין תוכן לקידום אורגני SEO?

האתר שלכם מוצג במנועי החיפוש כגון גוגל.

האתר שלכם מוצג במנועי החיפוש כגון גוגל.

Google – זהו מנוע החיפוש הגדול ביותר. את גוגל מעניין דבר אחד וזה הגולשים שלו, כי בסופו של דבר הם משתמשים במנוע חיפוש שלהם, שזה בעצם הכוח של גוגל- מיליוני המשתמשים שלהם.

גוגל רוצה שהגולש יקבל את המידע הטוב ביותר עבורו ולכן כשגוגל רואים שיש באתר שלכם הרבה מידע ותוכן שמתאים לגולשים שלו- האתר שלכם יקבל יותר ויותר נקודות טובות וזה מה שישפיע על המיקום שלכם בגוגל.

וכמובן שהתוכן צריך להתאים לדרישות של גוגל.

ממה צריך להיזהר בכתיבת תוכן?

יש כמה דברים שמדליקים נורה אדומה בעיני גוגל והם:

  1. תוכן כפוללהעתיק תוכן מאתר אחר ואפילו מהאתר שלכם בדף אחר ,מבחינת גוגל זה אומר שהעתקתם ולא כתבתם\ יצרתם בעצמכם את התוכן והם לא מעודדים את זה ולכן האתר שלכם יקבל נקודה רעה.
  2. שימוש מופרז במילות מפתחיש מקדמי אתרים שלוחצים יותר מידי אבל גוגל קולט את זה לכן לא כדאי לכתוב את מילות המפתח הרבה פעמים באותו דף ואף מומלץ לא לעבור את השש פעמים לכל היותר.
  3. שיהיה קריאלפעמים מגיעים לדף תוכן שברגע הראשון שמסתכלים עליו לא מבינים מאיפה מתחילים ואיפה מסיימים ואז אנחנו ישר יוצאים מהדף ולמרות שיש סיכוי גדול שהתוכן היה מעולה עבורנו, לכן צריך להפריד בין השורות ולחלק את המאמר כך שיהיה קל ונעים לקרוא אותו.

תוכן טוב מוצג כך:

שורת כותרת H1

שורת תת כותרת H3

תוכן המאמר תחילת ראשי שורות בכתב בולט ולאחר מכן שאר התוכן בכתב רגיל עד לשורה החדשה.

חילוק הדברים במספרים או נקודות לדוגמה:

  1. דוגמה אחת.
  2. דוגמה שתיים.
  3. דוגמה שלוש.

וכך הגולש נהנה יותר לקרוא את המאמר שלכם.

ובנינו מי קורא היום מאמר שלם כל אחד מדפדף במאמר כדי למצוא את המידע המדויק שהוא חיפש לכן זה מאוד חשוב שהמאמר יהיה מסודר בצורה קריאה ויפה לעין כדי למשוך את תשומת הלב של הגולש.

מקווים שעזרנו לכם לקבל את המידע שאתם צריכים לגבי כתיבת תוכן!

אם אתם מחפשים עוד מידע תכנסו לדף הפוסטים שלנו

לקבלת מידע נוסף לחצו כאן

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

הקמת עסק, דייקת את המוצרים ואת השירותים, בחרת שם מנצח והלקוחות בהחלט מפרגנים. אלא שאת הבשורה הזו צריך להפיץ, ואת החשיפה הגיע הזמן להגדיל. איך בדיוק עושים את זה? הנה חמש דרכים מצוינות להשגת המטרה החשובה. 1 – בניית אתר אינטרנט אתר מקצועי הוא אחד הצעדים הראשונים,...

קראו עוד
האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

אם אתם מתכננים להקים חנות מקוונת לטובת מכירת המוצרים שלכם, יכול להיות ששמעתם על פלטפורמת שופיפיי (Shopify). היא מעניקה לכם שליטה רבה על המלאי, ההזמנות, התשלומים והמשלוחים, ואתם יכולים לעצב אותה כראות עיניכם. עם שירות סביב השעון נדמה שזו הדרך הטובה ביותר להקים את האתר...

קראו עוד
עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, אתר אינטרנט הוא לא עוד נכס נחמד, אלא חיוני להצלחת כל עסק. אתר מעוצב היטב יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מרשים, כלי שיווק רב עוצמה, ואפילו פלטפורמת מכירות ישירה. עם זאת, לא כל אתר מצליח להפוך את המבקרים בו ללקוחות נאמנים. הסוד טמון...

קראו עוד
איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

בעולם העסקי התחרותי של היום, חשוב יותר מתמיד להבדיל את עצמך מהמתחרים. מיתוג עסקי חזק יכול לעזור לך לעשות זאת על ידי יצירת זהות ייחודית ובלתי נשכחת עבור העסק שלך. מה זה מיתוג עסקי? מיתוג עסקי הוא תהליך של יצירת תדמית ייחודית עבור העסק שלך. זה כולל פיתוח שם, לוגו, סיפור...

קראו עוד
איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

ברור לכם שקידום אורגני הוא חלק מרכזי מאוד באסטרטגייה השיווקית שלכם. אין לכם ספק שמדובר באחת השיטות האפקטיביות ביותר לקידום האתר והעסק. ובכל זאת, השימוש בקישורים חיצוניים עדיין לא השתלב בתוכנית העבודה שלכם, ואת זה הגיע הזמן לשנות. אז למה אתם באמת צריכים את זה, וגם איך...

קראו עוד
שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

אתם מכירים את הרשתות החברתיות, אולי יש לכם עמוד עסקי ומדי פעם אתם מתלבטים האם ואיזה תוכן נכון להעלות. יכול גם להיות שמתישהו לאורך הדרך תהיתם האם זה בכלל הצעד הנכון, שהרי מדובר במהלך שדורש לא מעט זמן, הרבה סבלנות ובמקרים רבים גם תקציב מתאים. האם ההשקעה הזו שווה את זה?...

קראו עוד
איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להכפיל את הרווחים בעסק בדרכים רבות. הנה כמה דוגמאות: הגברת המודעות למותג: שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג שלהם. ככל שאנשים מודעים יותר למותג שלכם, כך גדל הסיכוי שהם ירכשו את...

קראו עוד
אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

קורסי פרסום בגוגל מכסים מגוון רחב של נושאים, החל מבסיסי פרסום באינטרנט ועד ניהול קמפיינים מתקדמים. בדרך כלל, קורסים אלו כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לפרסום באינטרנט: הנושאים כוללים הגדרת פרסום באינטרנט, סוגי פרסום באינטרנט, יתרונות וחסרונות של פרסום באינטרנט, ותקציב...

קראו עוד
איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

ישנן מספר דרכים שבהן בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות באמצעות האתר שלך. הנה כמה רעיונות: השקיעו בשיווק האתר שלכם. ודא שאנשים יודעים על האתר שלך וכיצד הוא יכול לעזור להם למצוא את הקורסים הדיגיטליים הנכונים עבורם. השתמש בשיווק במדיה חברתית, SEO, ושיווק ממומן...

קראו עוד
מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

נושאי הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי משתנים בהתאם למכללה או לאוניברסיטה המציעה את הקורס, אך בדרך כלל כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לשיווק דיגיטלי: נושא זה מספק סקירה כללית של התחום, כולל היסטוריה, הגדרות, מושגים מרכזיים, ערוצי מדיה דיגיטליים, ומטרות השיווק...

קראו עוד