עיצוב אתרים UI/UX

בניית אתרים

עיצוב אתרי אינטרנט | עיצוב אתרי וורדפרס

עיצוב אתרים ברמה אחרת כדי ליצר חווית משתמש טובה ביותר

עיצוב האתר אינטרנט זה החלק הכיפי ביותר וזה האומנות בבניית אתרים לדעת איך לשלב את הצבעים ביחד עם סגנון העיצוב ואיך בתוך כל זה ליצר חווית משתמש נוחה ומקצועית.

אנו במג'יקס משקיעים כל כך הרבה בעיצוב האתר האתרים שלנו מאוד יפים וקלים לשימוש.

עיצוב חווית משתמש UI/UX

מעבר לזה שהעיצוב באתר מוסיף הרבה יופי הוא מוסיף נוחות למשתמשים כשהאתר בנוי בצורה ברורה הגולשים מאוד ייהנו מהאתר ומעבר לכך הם גם יזרמו אם מה שהאתר מציע להם לעשות וכך הם ירכשו את השירותים או המוצרים שלכם.

איך עושים את זה?

דבר ראשון להדגיש את מה שחשוב יותר להדגיש פרטים חשובים, כל גולש שנכנס לאתר דבר ראשון נותן מבט חטוף שבו הוא מבין כל כך הרבה בעיקר אם האתר הזה יתן לי את מבוקשי או שנעבור לאתר הבא וזה הדבר הגרוע ביותר.

תצוגה יפה

חשוב שהאתר יציג את התוכן שלו בצורה יפה וברורה אחרת זה לא שווה כלום, יכול להיות לך באתר את התוכן הכי שימושי אי פעם אבל אנשים יברחו מהאתר רק בגלל שהם לא יבינו מה מדובר, אני גם קורא באתר הרבה תוכן שאני צריך, והרבה פעמים אני מגיע לאתר שמלא בתוכן שיכול להיות מאוד רלוונטי עבורי אבל אני מאבד את הסבלנות מהר ובורח מהאתר וזה קרה לי הרבה פעמים, אז בואו נדאג שלא יברחו מהאתר שלכם.

אפקטים מיוחדים

אפקטים מאוד חשובים לגולשים גם אם זה נראה שטויות זה חשוב מאוד, לדוגמה הנפשה כשעוברים עם העכבר זה נותן תחושה שהאתר חי וגם קורא לגולש, היי ס'תכל עלי.. ולכן אנחנו מאוד משקיעים בדברים הקטנים האלה ליצור חוויה מאוד כיפית לגולש וזה בטוח יעשה את שלו.

קריאה לפעולה

קריאה לפעולה חייבת להיות קוראת וקורצת מודגשת בצורה יפה עם איזה משפט שיעשה את שלו, הרי הקריאה לפעולה זה החלק החשוב ביותר באתר, כל המטרה של האתר היא שבסופו של דבר הגולש יהיה הלקוח שלכם, אז צריך לדעת איך לפנות וגם לא להציק יותר מידי, האתר הוא האיש מכירות הגדול ביותר שלכם.

תפריט ראשי

מאוד חשוב להשקיע בתפריט הראשי הרבה בונה אתרים לא יודעים את זה אבל התפריט למעלה הוא מאוד חשוב מאחר והגולשים בדרך כלל אוהבים לדפדף בחלק העליון ולעבור מדף אל דף לכן צריך לדעת איזה דפים להדגיש למעלה ואפילו ליצור כפטור כמו באתר שלנו שמאוד קורץ לגולשים.

אנחנו בMAGIX מיתוג עסקי מאוד משקיעים בחווית המשתמש זה החלק האהוב עלינו

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

ייעוץ עסקי לצמיחה עסקית

ייעוץ עסקי לצמיחה עסקית

ישנו שלב נפוץ בעולם העסקים, שבו מתחילים לבחון מחדש את כל נתוני העסק הכוללת הוצאות והכנסות, עובדים ולקוחות, ספקים ועוד. מצב זה נקרא התייעלות עסקית, והוא נעשה ע"י חברת ייעוץ מקצועית אשר יודעת לנתח את הנתונים הנוכחיים, למזער הוצאות ולחסוך היכן שצריך, וכמו כן למצות את...

קראו עוד
להרחיב את קהל הגולשים באתר – הטיפים שעובדים באמת

להרחיב את קהל הגולשים באתר – הטיפים שעובדים באמת

אתרים עסקיים ובפרט כאלה אשר יש בהם אופציה לביצוע רכישה מקוונת, סובלים לעיתים מהאטה בתנועה באתר המתבטאת בפועל בירידה משמעותית בכמות המכירות און ליין. בניגוד ל"טיפול" במצב דומה בחנויות פיזיות, ניתן לבצע שינויים מיידיים בתוך האתר עצמו וכן במעטפת השיווק שלו, בכדי להביא...

קראו עוד
ייעוץ עסקי לצמיחה עסקית

שיווק, מיתוג ופרסום של עסק – איך עושים את זה בעידן הדיגיטלי?

מהפכת האינטרנט, ומיד אחריה מהפכת הסמארטפונים, העבירו את כולנו לעידן הדיגיטלי. אנחנו מתעדכנים בחדשות דרך הרשת, נהנים משלל אינטראקציות חברתיות אונליין, שומעים מוזיקה וצורכים תכנים נוספים ברחבי האינטרנט, מבצעים שלל פעולות בירוקרטיות בקלות ובמהירות - ובאופן טבעי גם קונים...

קראו עוד
6 דרכים יעילות במיוחד למתג את העסק שלך

6 דרכים יעילות במיוחד למתג את העסק שלך

מיתוג עסק נועד לגרום ללקוחות הפוטנציאליים להיות מודעים לעסק שלך ולגרום להם לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך.  הנה 6 דרכים יעילות במיוחד שאיתן אפשר להתחיל כדי ליצור מותג חזק.  מחקר שוק  עריכת מחקר לגבי המתחרים בנישה שלך ולמידה של מה הם עושים נכון ומה הם עושים...

קראו עוד

מחקר שוק לגבי בניית אתרים בתחום התיירות

תחום התיירות הוא תחום מאוד פופולארי במדינת ישראל ובייחוד, בחיפוש של הגולשים הישראליים. עם ישראל אוהב לנפוש, לחקור ולבחון עשרות אתרי תיירות לפני שהוא מרכיב את החופשה המושלמת בתקציב הכי משתלם עבורו.  ישנם הרבה אתרי תיירות שמציעים דילים אטרקטיביים לקהל הלקוחות שלהם...

קראו עוד

סוכנות פרסום דיגיטל – איך סרטון אחד יכול לשנות הכל

מי שעוקב אחרי מערכת הבחירות בה אנחנו נמצאים מזה מספר שבועות, יכול לשים לב לתופעה מאוד מעניינת שכמותה לא היתה עד היום וסביר להניח שרק תתעצם ותתרחב עם השנים. הכוונה לתופעה של סרטונים באינטרנט, בפרט ברשתות החברתיות. בשביל להבין את התופעה ואת המשמעות, צריך לחזור אל מערכות...

קראו עוד
5 טיפים למשווקים מתחילים ברשתות החברתיות

5 טיפים למשווקים מתחילים ברשתות החברתיות

קשה מאוד למצוא היום מישהו שלא מחובר לרשתות החברתיות. בתור בעלי עסקים או משווקים, הרשתות החברתיות זה המקום שבו תמצאו הכי הרבה אנשים, את כמות האנשים שאתם יכולים להגיע אליהם באמצעות הרשתות החברתיות לא תמצאו בשום מקום אחר. עם השיווק דיגיטלי שפייסבוק מציעה לכם, אתם לא...

קראו עוד
איך כותבים תוכנית שיווק: המדריך המלא

איך כותבים תוכנית שיווק: המדריך המלא

איך בונים תוכנית שיווק: המדריך המלא הכנה מראש זה המפתח. אברהם לינקולן אמר פעם, 'תנו לי שש שעות לקצוץ עץ ואני אבזבז את הארבע השעות הראשונות בלהשחיז את הגרזן'. אז לא משנה אם אתם מחפשים לגזום עצים או להוציא לפועל תוכנית שיווק, חשוב שתחשבו מראש ותחשבו על כל הצעדים שאתם...

קראו עוד
6 דרכים יעילות במיוחד למתג את העסק שלך

יסודות המיתוג

למדו מה אומר המונח הקריטי מיתוג ואיך תוכלו למתג את החברה שלכם.   מיתוג הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל עסק, בין אם זה עסק קטן, גדול או קמעוני. אסטרטגיית מיתוג נכונה ויעילה תיתן לכן יתרון גדול במיוחד אם מדובר בשוק תחרותי. אבל מה באמת הכוונה של המילה "מיתוג"?...

קראו עוד
אסטרטגיה עסקית למותג שלכם

אסטרטגיה עסקית למותג שלכם

בוא נגיד שהגעת להבנה קצת לא קלה שבעצם "המותג" שלך (אם אפשר לקרוא לו ככה) קיים כל כך הרבה. או יותר גרוע, יש לך מותג קיים, אבל אתה שם לב שהוא בכלל לא כמו שאתה באמת רצית שהוא יהיה. לא לדאוג, יש לזה פתרון. לפני שאתה הולך לבזבז את כל הזמן והאנרגיות שלך על איזה גוון של ירוק...

קראו עוד