SEO קידום אתרים אורגני

שיווק דיגיטלי

אתר חזק זה אתר עם תנועה אורגנית גדולה

התשוקה שלנו היא להגדיל את העסק שלך בעזרת הכוח של האינטרנט

שלושה מתוך ארבעה אנשים כיום משתמשים במנועי החיפוש כדי למצוא את מבוקשם,

בין אם זה מוצר ובין אם זה שירות מסויים.

הדף התוצאות הראשון של גוגל מקבל 91% מהפניות ורק 4.8 אחוז ממשיכים לדף השני, והשאר לשלישי. אם העסק שלכם לא בעמוד הראשון של גוגל אתם מפספסים המון לקוחות.

אז מה זה SEO?

ראשי תיבות Search engine optimization. זה בעצם חלק מאוד חשוב מהמיתוג של העסק שלכם. SEO מתמקד בלהגדיל את האיכות והכמות של התנועה האורגנית שלכם, מנועי החיפוש משתמשים ב"עכבישים" ו"זוחלים" אשר זוחלים לאתר שלכם וקובעים במה האתר והעסק שלכם עוסק. זה משפיע באופן ישיר על הדרך שבה מבקרים ימצאו את האתר שלכם על ידי זה שהם יעשו חיפוש במנוע החיפוש.

אז איך SEO עובד?

  • מילות מפתח רלוונטיות
  • אופטימיזציה לאתר ומחוצה לו
  • אסטרטרגיה טובה להתקדמות עם מילות המפתח
  • הרבה תוכן שיעסוק במילת המפתח שאנחנו רוצים לקדם
  • קישורים, קישורים וקישורים.

על ידי עבודת SEO מקצועית, אנו נקדם את האתר שלכם עם מילות מפתח רלוונטיות בעזרת אופטימיזציות על דף האתר ומחוצה לו, עם אסטרטגיות מתוחכמות אנו נדאג שהאתר שלך יעלה בדירוג עבור מילות המפתח שחשובות לעסק.

איך SEO ישפיע על החברה שלי?

כיום, גוגל הוא המקור הראשי של המידע של כל מי שמחפש מוצר או שירות מסוים, קידום אורגני מתרכז בלהציג את העסק שלכם מול אלו שבאמת מחפשים את המוצר או השירות שאתם מספקים. בזמן שהאתר שלכם באמת יכול לענות על צרכים ושירותים שאותו גולש מחפש והאתר לא מקודם אורגנית ולא מגיע אל הגולש שמחפש את השירות או המוצר שאתם נותנים, אז האתר לא יועיל לכם. בעזרת קידום אורגני בגוגל, גולשים רבים יותר יוכלו להגיע לאתר שלכם וכשהם יגיעו אנו נדאג שהמבקרים האלו יהפכו ללקוחות שלכם.

דירוג בתוצאות הראשונות של גוגל יגדיל לכם את ההכנסות בעשרות אחוזים,

וזאת בדיוק המומחיות שלנו שאנו מסורים אליה

הצלחה שלכם זה ההצלחה שלנו.

אופטימיזציות און-פייג' יסודיות

המבנה של דף האינטרנט והתוכן שלו זה רק חתיכה מהפזל של הSEO, אבל חתיכה מאוד מאוד חשובה. אנו מבצעים את האופטימיזציה בצורה הטובה ביותר!

ניתוח מבנה האתר

הצוות שלנו עובר על האתר ומוודא שהדפים שמיועדים לציבור יכולים להימצא בקלות על ידי גוגל. אנו רוצים ששום דבר לא יעצור את האתר שלכם.

מציאת מילות מפתח ממוקדות

אנו חוקרים בצורה יסודית את כל מילות המפתח שאפשר לחשוב עליהם כדי למצוא את מילות המפתח עם הביצועים הטובים ביותר בתעשיה שלכם, ומוסיפים אותם לדפים הראויים ביותר באתר שלכם. אנו מוציאים מילות מפתח שמוכרות.

אסטרטגית תוכן מנצחת 

לא רק שנבצע אופטימיזציה על הדפים הנוכחים שלכם. אנו נשתמש באסטרטגיה שמיוחדת רק לנו שגורמת ללקוחות תמיד לחזור! כן, התוכן הוא עדיין המלך!

בניית ליניקים איכותיים

חברות הSEO הטובות ביותר הם החברות שמתמקדות אך ורק על לינקים איכותיים, ולא על כמות הלינקים. אל תישארו מאחור, עולם הSEO מתפתח…

אנו מחפשים קישורים ממקורות סמכותיים, רק הקישורים הטובים ביותר נכנסים לרשימה שלנו.

תוכן איכותי מאוד יגרום לכך שלא רק הגולשים שלנו ייהנו מהאתר אלא גם יגרום לכך שאנשים יקשרו אלינו בלי שנעשה דבר.

אנו משיגים קישורים מתחומים קשורים לנושאים שלכם על ידי נטוורקינג רחב שהרווחנו

אנחנו כאן כדי להיות המקדמים שלכם לטווח הארוך

בעזרת הדוחות המפורטים שננפיק לכם בכל חודש תהיה לכם את האפשרות לעקוב אחרי המיקומים שלכם, המתחרים שלכם, הקישורים שלכם ועוד. אצלנו לא תישארו בחושך, אתם תהיו מעודכנים ותדעו מה קורה עם תהליך הSEO שלכם. אנו דוגלים בשקיפות מלאה עם הלקוח.

טיפים חשובים לקידום אתרים!

שמרו על הלקוחות הקיימים שלכם

גם לקוחות קיימים עושים מחקרים. כל פוסט אקראי בפייסבוק יכול לגרום ללקוח שלכם ללכת לגוגל ולחפש מידע חדש עבור מה שאתם מספקים, ואתם רוצים להיות שם. אם אתם לא תהיו שם, המתחרים שלכם יהיו. אל תתנו ללקוחות שלכם לפנות למתחרים…

שמרו על המוניטין ועל השם הטוב שלכם

מתי שלקוח פוטנציאלי מקליד בגוגל ומחפש את השם שלכם ואת העיסוק שלכם, אז הוא ימצא משהו. אל תתנו לאיזה פידבק או מישהו שיכתוב עליכם משהו רע שיעלה כאשר מקלידים את השם שלכם. אסטרטגיית SEO חזקה תבטיח שלקוחות פוטנציאלים ימצאו אך ורק מה שאתם רוצים שהם ימצאו.

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

הקמת עסק, דייקת את המוצרים ואת השירותים, בחרת שם מנצח והלקוחות בהחלט מפרגנים. אלא שאת הבשורה הזו צריך להפיץ, ואת החשיפה הגיע הזמן להגדיל. איך בדיוק עושים את זה? הנה חמש דרכים מצוינות להשגת המטרה החשובה. 1 – בניית אתר אינטרנט אתר מקצועי הוא אחד הצעדים הראשונים,...

קראו עוד
האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

אם אתם מתכננים להקים חנות מקוונת לטובת מכירת המוצרים שלכם, יכול להיות ששמעתם על פלטפורמת שופיפיי (Shopify). היא מעניקה לכם שליטה רבה על המלאי, ההזמנות, התשלומים והמשלוחים, ואתם יכולים לעצב אותה כראות עיניכם. עם שירות סביב השעון נדמה שזו הדרך הטובה ביותר להקים את האתר...

קראו עוד
עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, אתר אינטרנט הוא לא עוד נכס נחמד, אלא חיוני להצלחת כל עסק. אתר מעוצב היטב יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מרשים, כלי שיווק רב עוצמה, ואפילו פלטפורמת מכירות ישירה. עם זאת, לא כל אתר מצליח להפוך את המבקרים בו ללקוחות נאמנים. הסוד טמון...

קראו עוד
איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

בעולם העסקי התחרותי של היום, חשוב יותר מתמיד להבדיל את עצמך מהמתחרים. מיתוג עסקי חזק יכול לעזור לך לעשות זאת על ידי יצירת זהות ייחודית ובלתי נשכחת עבור העסק שלך. מה זה מיתוג עסקי? מיתוג עסקי הוא תהליך של יצירת תדמית ייחודית עבור העסק שלך. זה כולל פיתוח שם, לוגו, סיפור...

קראו עוד
איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

ברור לכם שקידום אורגני הוא חלק מרכזי מאוד באסטרטגייה השיווקית שלכם. אין לכם ספק שמדובר באחת השיטות האפקטיביות ביותר לקידום האתר והעסק. ובכל זאת, השימוש בקישורים חיצוניים עדיין לא השתלב בתוכנית העבודה שלכם, ואת זה הגיע הזמן לשנות. אז למה אתם באמת צריכים את זה, וגם איך...

קראו עוד
שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

אתם מכירים את הרשתות החברתיות, אולי יש לכם עמוד עסקי ומדי פעם אתם מתלבטים האם ואיזה תוכן נכון להעלות. יכול גם להיות שמתישהו לאורך הדרך תהיתם האם זה בכלל הצעד הנכון, שהרי מדובר במהלך שדורש לא מעט זמן, הרבה סבלנות ובמקרים רבים גם תקציב מתאים. האם ההשקעה הזו שווה את זה?...

קראו עוד
איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להכפיל את הרווחים בעסק בדרכים רבות. הנה כמה דוגמאות: הגברת המודעות למותג: שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג שלהם. ככל שאנשים מודעים יותר למותג שלכם, כך גדל הסיכוי שהם ירכשו את...

קראו עוד
אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

קורסי פרסום בגוגל מכסים מגוון רחב של נושאים, החל מבסיסי פרסום באינטרנט ועד ניהול קמפיינים מתקדמים. בדרך כלל, קורסים אלו כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לפרסום באינטרנט: הנושאים כוללים הגדרת פרסום באינטרנט, סוגי פרסום באינטרנט, יתרונות וחסרונות של פרסום באינטרנט, ותקציב...

קראו עוד
איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

ישנן מספר דרכים שבהן בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות באמצעות האתר שלך. הנה כמה רעיונות: השקיעו בשיווק האתר שלכם. ודא שאנשים יודעים על האתר שלך וכיצד הוא יכול לעזור להם למצוא את הקורסים הדיגיטליים הנכונים עבורם. השתמש בשיווק במדיה חברתית, SEO, ושיווק ממומן...

קראו עוד
מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

נושאי הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי משתנים בהתאם למכללה או לאוניברסיטה המציעה את הקורס, אך בדרך כלל כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לשיווק דיגיטלי: נושא זה מספק סקירה כללית של התחום, כולל היסטוריה, הגדרות, מושגים מרכזיים, ערוצי מדיה דיגיטליים, ומטרות השיווק...

קראו עוד