בניית חנות וירטואלית

בניית אתרים

בניית חנות אונליין | פיתוח מערכות מסחר

בנייה ופיתוח חנויות מסחר אונליין לעסקים

חנות וירטואלית זה אתר אינטרנט שבו תוכלו למכור כל מה שתרצו ולא תצטרכו לשלם שכירות ולא לשלם עבור עובדים וסדרנים , בנוסף לזה, החנות האינטרנטית תעבוד עבורכם 24/7 ותגיעו ללקוחות מכל חלקי הארץ ואפילו מכל העולם.

היום כולם גולשים באינטרנט ויש כל כך הרבה דרכים שאפשר לשלם בקלות ובמהירות ואפשרויות שליחה לכל חלקי הארץ. אנחנו בMAGIX נבנה עבורכם חנות שתכלול את האפשרויות הבאות:

  • חנות שתציג את המוצרים בצורה מסודרת עם קטגוריות ותת קטגורגיות.
  • תצוגת המוצרים בצורה יפה והסטטית ואפשרויות של בחירת צבע, מידה ועוד.
  • סל קניות ששם הלקוח יוכל לשמור את המוצרים שבחר עד לתשלום.
  • אפשרויות תשלום רחבות: אשראי, PAYPAL, העברה בנקאית, ועוד.
  • באיזה דרך הלקוח מעוניין לקבל את המוצרים.

מה צריך לעשות בשביל להקים חנות וירטואלית?

דבר ראשון – לבנות אתר טוב עדיף על בסיס של WordPress בשביל שיהיה לכם מערכת ניהול מיקצועית שתוכלו לשנות ולהוסיף מוצרים וגם מערכת ניהול שתיתן לכם מידע מדויק על מצב החנות והרכישות בחנות שלכם, גם בשביל שיהיה לכם מערכת לניהול הדואר אלקטרוני שלכם.

גרפיקה עיצוב לוגו וקונספט – גרפיקה זה אחד הדברים החשובים ביותר! הגולשים מעדיפים לדפדף באתר שנראה טוב שנראה יפה ומסודר, להיכנס לאתר שהוא חנות וירטואלית זה בדיוק כמו להיכנס לחנות בקניון, יש כל כך הרבה אפשרויות היום וכל כך הרבה חנויות באינטרנט שכל גולש יכול להגיע אליהם בקלות לכן כדאי שהחנות שלכם תזמין את הלקוח הפוטנציאלי לשהות בה. 

רוצים לדעת עוד על גרפיקה? לחצו כאן!

התקנת תוסף eCommerce – זה התוסף שמתקין באתר שלכם את האפשרות לבנות חנות וירטואלית עם אפשרויות תשלום רחבות, הוספת מוצרים בקלות וקביעת אפשרויות המשלוח שבו אתם מעדיפים לשלוח את המוצרים שלכם. יש הרבה תוספים להתקנת חנות וירטואלית כגון: WooCommerce, Jigoshop ויש עוד הרבה. אנחנו עובדים עם WooCommerce

WooCommerce

זהו פלאגין (תוסף) הטוב ביותר לבניית חנות וירטואלית!

WooCommerce כוללת מערכת ניהול מיקצועית המאפשרת ניהול בקלות של המוצרים בניית קטלוג של המוצרים, סל קניות משופר המאפשר לגולש להוסיף מוצרים בקלות ולשלם עליהם, אפשרויות תשלום רחבות כגון: אשראי, פייפאל, העברה בנקאית, תשלום במזומן ועוד, ויצירת אפשרויות לשליחת המוצר אל הלקוח, וכמובן מערכת ניהול הרכישות בחנות שלכם.

כמה טיפים להוספת המוצרים!

תוכן מוכר לחנות – אחרי שכבר יש לכם חנות צריך למלא את החנות בתוכן מוכר וכמובן להוסיף את המוצרים לחנות שלכם!
תמונות יפות ומסודרת של המוצרים – הבעיה היחידה בחנות אינטרנטית היא שהגולש לא יכול להחזיק ולבדוק את המוצר בידיים שלו, לכן חשוב שלמוצר יהיו לפחות 2 תמונות מקצועיות מזוויות שונות שהלקוח ירגיש שהמוצר הזה הוא טוב ומתאים לצרכים שלו, עדיף תמונות שצולמו על ידי צלם מקצועי!
הסבר על המוצר – כל מוצר צריך הסבר. מהו המוצר? מה מיוחד בו? ומה האפשרויות שלו? כדי שהלקוח ידע את כל מה שהוא צריך לדעת בשביל לרכוש את המוצר שלכם.
מבחר אפשרויות – אם לדוגמא אתם מוכרים בגדים צריך שיהיה לכם אפשרות לבחור מידה, צבע, ועוד. 
קטגוריות – חשוב מאוד לסדר את המוצרים בקטגוריות מסודרת כך שהגולשים ימצאו בקלות את מה שהם מחפשים.

קביעת שיטות תשלום

יש מבחר גדול של אפשרויות תשלום הינה כמה דרכים טובות לתשלום:

PayPal

פייפאל היא שיטה מאוד מוכרת בעולם ובשנים האחרונות גם בישראל! פייפאל זה חשבון וירטואלי לתשלום מאובטח באינטרנט. פותחים חשבון בפייפאל שבו מזינים את הכרטיס אשראי ומשלמים באינטרנט ללא צורך להזין את פרטי האשראי. היתרון העיקרי בתשלום באמצעות פייפאל זה שכרטיס האשראי נשאר בפייפאל ואינו משותף בשום דרך עם האתרים שמקבלים את התשלום. קישור לאתר של PayPal ישראל! כמה זה עולה לכם? פייפאל הוא חשבון חינמי אך פייפאל גובים עמלה על כל תשלום שתקבלו בחשבון שלכם. לחצו כאן ותעברו לדף העמלות של PayPal!

כרטיס אשראי

גביית תשלום דרך כרטיס האשראי זה דרך מאוד נפוצה, אבל כדי לקבל אישור מחברות האשראי למכור בחנות שלכם את צריכים שהחנות שלכם תעמוד בתנאים מסוימים, וזה תהליך שלוקח בסביבות שבועיים עם חברות האשראי. הדרישות העיקריות של חברות האשראי תעודת SSL – זו תוכנה המאפשרת העברת נתונים בין שני ישומים בצורה מוצפנת כך שהפרטים העוברים ברשת לא יפלו ביידים לא טובות. חברת סליקה – גוף המקשר בין חברת האשראי לבין האתר שלכם. חברות הסליקה הפופולריות בארץ הן קארד קום, קרדיט גארד וטרנזילה. הם גובות תשלום חד פעמי של בין 200 ש"ח -400 ש"ח וכמובן תשלום חודשי לפי כמות הרכישות. חברת האשראי תעביר אליכם את הכסף לפי התאריך וההסכם שתקבעו בניכם!  

אלטרנטביה אחרת מחברות האשראי Upay – הינה חברה המחליפה את חברות האשראי ומאפשרת תשלום דרך רוב כרטיסי האשראי הנפוצים, אז אם אתם מעדיפים לא להתחייב אז תנסו את האפשרות הזאת.

באיזה דרך אתם מעוניינים לשלוח את המוצרים?

תבחרו כמה דרכי משלוח כדי לתת לרוכשים בחנות שלכם אפשרות או להוזיל את מחיר המשלוח או להקל עליהם את קבלת המוצרים!

  • משלוח רגיל
  • דואר רשום
  • משלוח עד הבית
  • Box It (שיטת הלוקרים בתחנות דלק)

והכי חשוב לתת משלוח חינם מעל מחיר מסוים זה מאוד שווה לכם, כך הלקוח ישתדל להגיע למחיר שתקבעו וגם הלקוח יקבל ממכם רושם טוב!
טיפ חשוב! להכין אריזה מיוחדת למשלוחים שלכם עם הלוגו והעיצוב שלכם ואפילו להוסיף כרטיס ברכה בפנים, תשקיעו בלקוחות שלכם והם יחזרו שוב!  

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

הקמת עסק, דייקת את המוצרים ואת השירותים, בחרת שם מנצח והלקוחות בהחלט מפרגנים. אלא שאת הבשורה הזו צריך להפיץ, ואת החשיפה הגיע הזמן להגדיל. איך בדיוק עושים את זה? הנה חמש דרכים מצוינות להשגת המטרה החשובה. 1 – בניית אתר אינטרנט אתר מקצועי הוא אחד הצעדים הראשונים,...

קראו עוד
האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

אם אתם מתכננים להקים חנות מקוונת לטובת מכירת המוצרים שלכם, יכול להיות ששמעתם על פלטפורמת שופיפיי (Shopify). היא מעניקה לכם שליטה רבה על המלאי, ההזמנות, התשלומים והמשלוחים, ואתם יכולים לעצב אותה כראות עיניכם. עם שירות סביב השעון נדמה שזו הדרך הטובה ביותר להקים את האתר...

קראו עוד
עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, אתר אינטרנט הוא לא עוד נכס נחמד, אלא חיוני להצלחת כל עסק. אתר מעוצב היטב יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מרשים, כלי שיווק רב עוצמה, ואפילו פלטפורמת מכירות ישירה. עם זאת, לא כל אתר מצליח להפוך את המבקרים בו ללקוחות נאמנים. הסוד טמון...

קראו עוד
איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

בעולם העסקי התחרותי של היום, חשוב יותר מתמיד להבדיל את עצמך מהמתחרים. מיתוג עסקי חזק יכול לעזור לך לעשות זאת על ידי יצירת זהות ייחודית ובלתי נשכחת עבור העסק שלך. מה זה מיתוג עסקי? מיתוג עסקי הוא תהליך של יצירת תדמית ייחודית עבור העסק שלך. זה כולל פיתוח שם, לוגו, סיפור...

קראו עוד
איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

ברור לכם שקידום אורגני הוא חלק מרכזי מאוד באסטרטגייה השיווקית שלכם. אין לכם ספק שמדובר באחת השיטות האפקטיביות ביותר לקידום האתר והעסק. ובכל זאת, השימוש בקישורים חיצוניים עדיין לא השתלב בתוכנית העבודה שלכם, ואת זה הגיע הזמן לשנות. אז למה אתם באמת צריכים את זה, וגם איך...

קראו עוד
שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

אתם מכירים את הרשתות החברתיות, אולי יש לכם עמוד עסקי ומדי פעם אתם מתלבטים האם ואיזה תוכן נכון להעלות. יכול גם להיות שמתישהו לאורך הדרך תהיתם האם זה בכלל הצעד הנכון, שהרי מדובר במהלך שדורש לא מעט זמן, הרבה סבלנות ובמקרים רבים גם תקציב מתאים. האם ההשקעה הזו שווה את זה?...

קראו עוד
איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להכפיל את הרווחים בעסק בדרכים רבות. הנה כמה דוגמאות: הגברת המודעות למותג: שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג שלהם. ככל שאנשים מודעים יותר למותג שלכם, כך גדל הסיכוי שהם ירכשו את...

קראו עוד
אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

קורסי פרסום בגוגל מכסים מגוון רחב של נושאים, החל מבסיסי פרסום באינטרנט ועד ניהול קמפיינים מתקדמים. בדרך כלל, קורסים אלו כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לפרסום באינטרנט: הנושאים כוללים הגדרת פרסום באינטרנט, סוגי פרסום באינטרנט, יתרונות וחסרונות של פרסום באינטרנט, ותקציב...

קראו עוד
איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

ישנן מספר דרכים שבהן בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות באמצעות האתר שלך. הנה כמה רעיונות: השקיעו בשיווק האתר שלכם. ודא שאנשים יודעים על האתר שלך וכיצד הוא יכול לעזור להם למצוא את הקורסים הדיגיטליים הנכונים עבורם. השתמש בשיווק במדיה חברתית, SEO, ושיווק ממומן...

קראו עוד
מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

נושאי הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי משתנים בהתאם למכללה או לאוניברסיטה המציעה את הקורס, אך בדרך כלל כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לשיווק דיגיטלי: נושא זה מספק סקירה כללית של התחום, כולל היסטוריה, הגדרות, מושגים מרכזיים, ערוצי מדיה דיגיטליים, ומטרות השיווק...

קראו עוד