כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים להשקיע מאמצים ולשנות את אופן ההתנהלות של בית העסק שלכם. ואם יש שאיפה שעולה מהר מאוד על הנייר, היא הרצון להתפתח לכיוונים חדשים ולהשקיע יותר ביצירת קשר עם הקהל, על בסיס נוכחות אינטרנטית. זו היא הבחירה הלוגית הראויה ביותר, בוודאי בעולם שבו מרבית העסקאות מבוצעות באינטרנט. והיא בהחלט מחייבת אתכם להשקיע בהקמת נכס דיגיטלי וביצירת תהליך קידום אורגני בגוגל. מה שאומר שכבר בשלבים הראשוניים ביותר להקמת האתר שלכם, חשוב לבנות אסטרטגיית קידום אתרים ולעבוד עם צוות מקצועי שיכול להעניק לכם את החוויה הנכונה של עבודה ממוקדת מטרה.

איך לתכנן תהליך קידום אורגני בגוגל?

התכנון האסטרטגי של תהליך קידום אורגני בגוגל הוא לעיתים רבות תולדה של בחינת ארבעת האלמנטים הבאים:

  1. המטרות – את קביעת המטרות מבצעים בתחילת הדרך. ההחלטות הראשונות שתקבלו יהיו ההחלטות שיעזרו לכם לבנות את כל התהליך. כך למשל, אם אתם רוצים להתברג בעמוד תוצאות החיפושים הראשון של מילת חיפוש מרכזית, עם נפח עצום, ברור לכם שיהיו פעולות שתידרשו לבצע, שלא מתרחשות במקרים אחרים.
  2. היכולת התקציבית – כל תהליך העבודה על הקידום האורגני תלוי ביכולות התקציב. אמנם אתם לא צריכים לרכוש שטחי פרסום, או להעלות קמפיין ממומן. אבל ההשקעה היא בשעות עבודה של אנשי צוות מיומנים, בתהליכי חיפוש מילות מפתח, עיצוב והקמה של אתר אינטרנט איכותי. כולל תכנים שכתובים בשפה רהוטה ונעימה, תמונות איכות שמתאימות לסגנון האתר שלכם ועוד מגוון רחב של פרמטרים אחרים שעוזרים לכם להשלים את התמונה המלאה.
  3. תחום הפעילות – לנישות מסוימות יש צרכים מיוחדים שבתהליך הקידום חייבים לקבל מענה. למשל, אם אתם עובדים על הקמה של אתר לחנות מקומית, צריך לקדם את מילות המפתח המרכזיות שלכם בהקשר של מיקום בית העסק.
  4. איכות האתר – כמו שבוודאי הבנתם, כדי לקדם אתר טוב, צריך להחזיק אתר טוב. תשתיות האתר הן הבסיס החיוני להצלחת כל העבודה הקשה והמשמעותית שלכם. ואם אתם משמרים את תהליך התחזוקה של האתר שלכם לאורך זמן, בהחלט תצליחו לשמור על איכות התוצרים שלכם ולהביא לידי ביטוי את כל החלומות המקצועיים שלכם.

מומחים שמלווים אתכם לאורך כל הדרך

בשלב הזה, אתם אולי מרגישים קצת מבולבלים. העבודה על קידום אתרים היא לא עניין של מה בכך, אלא תולדה של בחירות קטנות ויום יומיות. הצוות שאיתו אתם תבחרו לבצע את ההליך, במידה רבה יקבע את רמת ההצלחה של ההליך כולו. אבל הכל תלוי ביכולת, במיומנות, בחשיבה יוצאת הדופן, בנכונות להבין את האלגוריתם של גוגל לאורך שנים רבות. אז כדאי לבחור בהקדם האפשרי, את החברה שתלווה אתכם בדרך לחיפוש ההצלחה הדיגיטלית שאתם רוצים להשיג בקלות.