פרסום ממומן PPC

שיווק דיגיטלי

Pay Per Click | תשלום לפי קליק

פרסום במהירות, ולאנשים הנכונים.

חברות גדולות כמו: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד, נותנות שירות שנקרא PPC או CPC שזה אומר שהם יפרסמו אתכם באיזור המיועד למודעות פרסום ואתם תשלמו על כל קליק שיקליקו על המודעה שלכם.

אתם קובעים את הסכום המקסימלי שאתם רוצים לשלם לפי יום וגם תקבעו באיזה שעות אתם מעוניינים לפרסם, למי, באיזה איזור ובאלו ימים.

יתרון חשוב, במקרים שקרו לנו בעבר שלקוחות מתקשרים אלינו ואומרים שהם כבר לא יכולים לעמוד בעומס של הטלפונים שהם מקבלים אז תמיד תוכלו להשהות את הקמפיין מתי שתרצו…

 

להיות עם יד על הדופק

 

תקציב מדויק לתוצאות טובות

 

בחירת מילות מפתח נכונות

האם אני צריך קמפיין PPC?

יש המון עסקים שפשוט לא צריכים PPC, בין אם זה בגלל התקציב שלהם ובין אם זה סוג העסק. במקרים רבים, המחיר על כל קליק עלול להיות דיי יקר בתחומים מסויימים (תלוי במספר גורמים), דרוש שיהיה תקציב מכובד שמיועד לPPC כדי שבאמת זה יעבוד טוב.
עסקים שמסוגלים להחזיק תקציב מכובד של PPC הם יקבלו בסופו של דבר את המירב שאפשר להשיג עבור כל קליק.
חשוב להבין שהמחיר על כל קליק עלול להשתנות כל הזמן, תלוי בחשיבות של המילת מפתח או התחרות עליה.

איך MAGIX יכולים לעזור לי?

  • אנו עוזרים לעסקים להשיג את המירב מכל קליק שהם משלמים.
  • אנו נקים קמפיינים מוצלחים ונבצע אופטימזציות מורכבות לקמפיינים.
  • המטרה הכי גדולה זה לסייע לכם להשיג את התוצאות הגדולות ביותר במחיר הנמוך ביותר.

תנו למומחים של MAGIX לטפל לכם בקמפיין 

הדרך לקמפיין מוצלח

כל אחד יכול ליצור קמפיין PPC, אבל כדי ליצור קמפיין שבאמת יביא תוצאות זה כבר עניין עמוק של מחקר וניתוח, אנו בונים את הקמפיין שלכם בצורה שהוא יגיע לקהל הנכון.

מחקר מילות מפתח אפקטיבי

אנו נדאג למצוא את המילות מפתח הנכונות בשביל העסק שלכם כדי שלא תצטרכו לבזבז תקציב מיותר. אנו נוודא שתמצאו את כל הפוטנציאל של התקציב שלכם.

בחירת דפי נחיתה

בחירת דף נחיתה זה מאוד מאוד חשוב. אנו נוודא שמתי שמישהו יקליק על המודעה שלכם הוא יגיע לדף נחיתה עם הנעה לפעולה כמו שצריך וזה יצור את ההזדמנות להגדיל את הסיכויים להמרה.

כתיבת מודעות מרתקות

אחד הדברים החשובים ביותר לקמפיין מוצלח זה לדעת איך לכתוב מודעה, אנו כותבים מודעות שמגרות את הגולשים להקליק עליהם.

אופטימיזציה של קמפיינים

השיטה שלנו היא להיות קשובים לקמפיין, כדי לנצל ב100% את הכסף בקמפיין, אנו עושים אופטימיזציות באופן תמידי ויום יומי, ודואגים להגיע לגבהים חדשים.

בדיקה של מודעות

השגחה באופן תמידי על האפקטיביות של המודעות, כדי להבטיח שהיא רצה בצורה הטובה ביותר.

להגיב לפי המגמות של המשתמשים

המגמות של המשתמשים יכול לעזור לנו איך לשנות וליעל את המודעה. אנו עוקבים ורואים איפה הקליקים קורים וכיצד ניתן לשנות המודעה ולשפר אותה.

השגחה על הביצועים של מילות המפתח

אתם תרצו לוודאות שהתקציב שלכם מנוצל בצורה חכמה. אנו מבצעים בדיקות ורואים אלו מילות מפתח נותנות ביצועים טובים יותר.

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

הקמת עסק, דייקת את המוצרים ואת השירותים, בחרת שם מנצח והלקוחות בהחלט מפרגנים. אלא שאת הבשורה הזו צריך להפיץ, ואת החשיפה הגיע הזמן להגדיל. איך בדיוק עושים את זה? הנה חמש דרכים מצוינות להשגת המטרה החשובה. 1 – בניית אתר אינטרנט אתר מקצועי הוא אחד הצעדים הראשונים,...

קראו עוד
האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

אם אתם מתכננים להקים חנות מקוונת לטובת מכירת המוצרים שלכם, יכול להיות ששמעתם על פלטפורמת שופיפיי (Shopify). היא מעניקה לכם שליטה רבה על המלאי, ההזמנות, התשלומים והמשלוחים, ואתם יכולים לעצב אותה כראות עיניכם. עם שירות סביב השעון נדמה שזו הדרך הטובה ביותר להקים את האתר...

קראו עוד
עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, אתר אינטרנט הוא לא עוד נכס נחמד, אלא חיוני להצלחת כל עסק. אתר מעוצב היטב יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מרשים, כלי שיווק רב עוצמה, ואפילו פלטפורמת מכירות ישירה. עם זאת, לא כל אתר מצליח להפוך את המבקרים בו ללקוחות נאמנים. הסוד טמון...

קראו עוד
איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

בעולם העסקי התחרותי של היום, חשוב יותר מתמיד להבדיל את עצמך מהמתחרים. מיתוג עסקי חזק יכול לעזור לך לעשות זאת על ידי יצירת זהות ייחודית ובלתי נשכחת עבור העסק שלך. מה זה מיתוג עסקי? מיתוג עסקי הוא תהליך של יצירת תדמית ייחודית עבור העסק שלך. זה כולל פיתוח שם, לוגו, סיפור...

קראו עוד
איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

ברור לכם שקידום אורגני הוא חלק מרכזי מאוד באסטרטגייה השיווקית שלכם. אין לכם ספק שמדובר באחת השיטות האפקטיביות ביותר לקידום האתר והעסק. ובכל זאת, השימוש בקישורים חיצוניים עדיין לא השתלב בתוכנית העבודה שלכם, ואת זה הגיע הזמן לשנות. אז למה אתם באמת צריכים את זה, וגם איך...

קראו עוד
שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

אתם מכירים את הרשתות החברתיות, אולי יש לכם עמוד עסקי ומדי פעם אתם מתלבטים האם ואיזה תוכן נכון להעלות. יכול גם להיות שמתישהו לאורך הדרך תהיתם האם זה בכלל הצעד הנכון, שהרי מדובר במהלך שדורש לא מעט זמן, הרבה סבלנות ובמקרים רבים גם תקציב מתאים. האם ההשקעה הזו שווה את זה?...

קראו עוד
איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להכפיל את הרווחים בעסק בדרכים רבות. הנה כמה דוגמאות: הגברת המודעות למותג: שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג שלהם. ככל שאנשים מודעים יותר למותג שלכם, כך גדל הסיכוי שהם ירכשו את...

קראו עוד
אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

קורסי פרסום בגוגל מכסים מגוון רחב של נושאים, החל מבסיסי פרסום באינטרנט ועד ניהול קמפיינים מתקדמים. בדרך כלל, קורסים אלו כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לפרסום באינטרנט: הנושאים כוללים הגדרת פרסום באינטרנט, סוגי פרסום באינטרנט, יתרונות וחסרונות של פרסום באינטרנט, ותקציב...

קראו עוד
איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

ישנן מספר דרכים שבהן בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות באמצעות האתר שלך. הנה כמה רעיונות: השקיעו בשיווק האתר שלכם. ודא שאנשים יודעים על האתר שלך וכיצד הוא יכול לעזור להם למצוא את הקורסים הדיגיטליים הנכונים עבורם. השתמש בשיווק במדיה חברתית, SEO, ושיווק ממומן...

קראו עוד
מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

נושאי הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי משתנים בהתאם למכללה או לאוניברסיטה המציעה את הקורס, אך בדרך כלל כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לשיווק דיגיטלי: נושא זה מספק סקירה כללית של התחום, כולל היסטוריה, הגדרות, מושגים מרכזיים, ערוצי מדיה דיגיטליים, ומטרות השיווק...

קראו עוד