הכירו את הסטוריז – הדרך הכי שווה לפרסם את העסק בפייסבוק, וללא השקעה כספית

עולם המדיה החברתית מתפתח מאוד מהר – כשרק התחלנו להתרגל לסטוריז של האינסטגרם, כבר נכנסו לחיינו הסטוריז של הפייסבוק.
יחד עם זאת – שניהם עובדים על אותו עיקרון, כך שאם אתם משתמשים בסטוריז של האינסטגרם כבר תדעו בלי בעיה לתפעל את אלו של הפייסבוק, והיתרון היותר גדול – הסטוריז של הפייסבוק גם יכולים לשמש בתור כלי פרסום בפייסבוק לעסק שלכם, ובחינם.
כך תוכלו להשתמש בסטוריז של הפייסבוק כדי למנף ולפרסם את העסק:

שימוש בסטוריז להכרזות והודעות

ראשית, לפני שתצאו לדרך אנו ממליצים לכם לבנות עמוד עסקי מקצועי בפייסבוק – לצורך בניית עמוד כזה תוכלו להיעזר בחברת בניית אתרים לעסקים, שתבנה לכם אתר פייסבוק מקצועי כולל פיצ'רים חשובים לעסק ולקהל שלכם – עיצוב והטמעת טאבים, כפתור יצירת קשר, עמוד "אודות" ועוד.
אחרי שתבנו עמוד עסקי ותצאו לדרך תוכלו להתחיל להשתמש בסטוריז כערוץ לשיווק: דרך אחת להשתמש בהם היא לנצל אותם כבמה להודעות לקהל שלכם – הצצה על מוצר חדש, שיתוף הקהל בפיצ'ר חדש, עדכון על מבצע שווה, ועדכונים שלא תרצו שהקהל יפספס כגון הכרזה על פוסט חדש בבלוג או סרטון חדש בערוץ ה-  YouTubeשלכם (ובכך גם תוכלו לייבא תנועת גולשים לערוצים האלו).

שיתוף של ה-"מאחורי הקלעים" שלכם בסטוריז

עם תוכן שנעלם אחרי 24 שעות – סטוריז בפייסבוק הם הזדמנות מצוינת לסקרן את הקהל שלכם במה שקורה מאחורי הקלעים של העסק – תוכלו להציג להם תהליכי עבודה ותפוקה, להכיר ולהראות להם איך העובדים מתנהלים, ועוד.  כך תוכלו לסייע לקהל שלכם להכיר יותר טוב את האנשים שעומדים מאחורי המותג, ולבנות להם אמון בעסק שלכם.

דחיפה למעורבות הקהל באמצעות תוכן אינטראקטיבי

סטוריז של פייסבוק יכולים לספק המון תכונות שיאפשרו לקהל לתקשר איתכם – תוכלו למשל להוסיף פיצ'ר של סקר (הצבעה בין שתי אפשרויות), לדרג אופציות מסוימות לבחירה או לענות על שאלות.
בדרך זו, תוכלו לייעל את אופן הפעולה מול הקהל שלכם, ללמוד את העדיפויות שלהם ולספק להם תכנים, שירותים או מוצרים בהתאם.

שתפו טיפים, והראו הערכה לקהל שלכם

סטוריז יכולים לשמש לכם גם כבמה לשיתוף טיפים שימושיים ויעילים לקהל שלכם, ובאותה הזדמנות תוכלו לנצל את הבמה כדי לקשר מהסטוריז האלו לפוסט או סרטון שיצרתם בנושא, ובכך להעביר אליהם תנועת גולשים.
הסטוריז הם גם הזדמנות מצוינת להראות הערכה לקהל שלכם ללא צורך בשיתוף פוסטים ארוכים בעמוד עצמו – תוכלו להציג סטוריז שהם העלו ותייגו אתכם, תמונות, טיפים שלהם ועוד, וזו תוכל להיות עוד דרך מצוינת לבנות להם אמון במותג שלכם.