איך מפרסמים עסק במנוע החיפוש של גוגל? קיימים מספר פלטפורמות בהם מפרסמים את העסק בגוגל. יש כמובן את שיטת פרסום המודעות ברשת החיפוש. בנוסף, יש פרסום מודעות בתוך רשת המדיה. סוג נוסף של מודעות גוגל, אלו הן מודעות מכווצות בתוך ג'ימייל. לכל סוג של מודעות, יש תכונות וקהלי יעד שונים. גם התצוגה של המודעות, תהיה שונה בכל מיקום. התשלום על מודעות בתוצאות גוגל, ועל מודעות ברשת המדיה נעשה בתשלום אחד. אולם תשלום על מודעות מכווצות בג'ימייל נעשה בנפרד.

מהן מודעות ברשת המדיה?

מודעות פרסום של גוגל ברשת המדיה, הן למעשה באנרים מתחלפים. בממשק היצירה של מודעות חיפוש ברשת המדיה, גוגל מציעה לנו כמה סגנונות של מודעות. יש מודעות אינטרקטיביות בהן הטקסט מתחלף. הסגנון הנפוץ ביותר של מודעות חיפוש ברשת המדיה- אלו הן מודעות המשלבות טקסט עם תמונות. בחלק מהתבניות, אפשר גם לשלב טקסט עם סרטון. גוגל בוחרת היכן יוצגו מודעות אינטראקטיביות אלו. הבחירה נעשית לפי הרגלי הגלישה והתקשורת של הגולשים. אפשר גם להגדיר סקטורים ומיקומים בהם יוצגו מודעות אלו. אפשר גם להגדיר האם אנו רוצים שמודעות החיפוש יוצגו בנייד.

פרסום באמצעות סרטוני יוטיוב.

ישנם 2 דרכים לפרסם בתשלום ביוטיוב. כאשר אנו מגדירים את מודעות המדיה המוגדרות- אנו בוחרים האם אנו רוצים מודעות טקסט רגילות או מורחבות בתוך הסרטון, או לפרסם סרטון פרסומת ביו טיוב. אין ספק, שהחשיפה של 2 הדרכים גבוהה מאוד, ויכולה להביא לידים רבים. התשלום על סרטוני יוטיוב, אינו גבוה. כדי שנשלם על הסרטון, יש צורך שהצופה ייראה 50% מהפרסומת. התעריף על מודעות גוגל ביוטיוב הוא רגיל, לפי התעריף שהגדרנו לכל מודעות הגוגל.

מהן מודעות ג'ימייל?

לא  נעים לספר לכם, אבל גוגל עוקבת גם אחרי התכתובת שלנו. דרך המיילים שלנו, גוגל יודעת עם אילו אנשים אנו בקשר, ומהם תחומי העניין שלנו. לכן פיתחה גוגל את מודעות הג'ימייל המכווצות. כאשר אנו פותחים את ג'ימייל, אנו רואים בלשוניות השונות מודעות ממומנות. אלו הן מודעות מכווצות. משקלן לא גדול, והן מתבססות על טקסט בלבד. התשלום על מודעות אלו, נפרד מהתשלום על המודעות האחרות של רשת החיפוש ורשת המדיה.

איך משרד פרסום מקצועי בונה קמפיין בדיגיטל?

משרד פרסום מקצועי, בונה תהליך מיתוג איכותי ומזוקק ביותר, לפני שהוא מתחיל את ביצוע הקמפיינים בדיגיטל. חלק מתהליך המיתוג, כולל הגדרה ברורה מאוד של קהל היעד. לפי ניתוח מדויק של נתוני קהל היעד, אפשר יהיה לבנות אסטרטגיה ברורה של קמפיין. גם כאשר בונים קמפיין פרסום בדיגיטל, לא צריך לירות לכל הכיוונים. פרסום לא נכון בדיגיטל, עלול להביא להפסדים מיותרים. לכן, צריך לנתח ולמפות בצורה נכונה וטובה את קהל היעד של העסק. לפי קהל היעד, בונים את הקמפיין בדיגיטל.

נכתב בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום הדיגיטלי של יוסי לוי