קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות נועד להגביר את התנועה לאתר, לייצר לידים איכותיים ולהגדיל את המכירות בעסק. יש מגוון אפשרויות לניהול קמפיינים ברשת האינטרנט לכן כדאי לפנות למומחים על מנת לבחור את פלטפורמות הפרסום בדיגיטל וכדי לנהל קמפיינים מועילים ואפקטיביים שמשיגים את התוצאות הרצויות. 

חשוב לציין כי בכל ענפי המסחר והתעשייה יש תחרות עצומה בין עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, וכדי להגדיל מכירות בעסק חשוב לפרסם בדיגיטל כדי לקבל חשיפה רחבה ולייצר לידים שקל להפוך למכירות. פרסום ממומן הוא כלי שיווק יעיל לשיפור המכירות בעסקים השונים, ניתן לנהל קמפיינים ברשת החיפוש ו/או ברשת המדיה של גוגל, ביוטיוב, ברשתות החברתיות הפופולריות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק ועוד.

למה כדאי לעסקים להשקיע בפרסום ממומן?

כל עסק המעוניין להגדיל מכירות ולשפר את התוצאות העסקיות חייב להשקיע במיתוג נכון ובכלי פרסום שונים בדיגיטל. הפרסום בדיגיטל מביא לתוצאות מדהימות, כל עוד מנהלים את הפרסום הממומן נכון ועל ידי אנשי מקצוע מנוסים. היתרונות העיקריים של פרסום ממומן ברשת האינטרנט הם:

  • תשלום פר הקלקה – בקידום ממומן בגוגל משלמים רק עבור הקלקות על מודעת הפרסום, לכן אם גולשים לא הקליקו על המודעה אתם לא משלמים לחברה.
  • תוצאות מהירות – לפרסום הממומן באינטרנט יש תוצאות מהירות ולא צריך להמתין כמה חודשים עד קבלת לידים כפי שקורה בקידום האורגני. אם העסק שלכם זקוק לחשיפה מהירה ואתם מעוניינים לקבל לידים רבים וטראפיק גדול לאתר – הקמפיינים בדיגיטל הם הפתרון הנכון והמתאים ביותר עבורכם.   
  • יצירת לידים בדרך קלה ומהירה – קידום ממומן יסייע לכם להשיג לידים איכותיים, לאחר קבלת הליד אתם יכולים לחזור ללקוח הפוטנציאלי המתעניין במוצר, בשירות ובעסק שלכם, וקל יותר להפוך אותו ללקוח בפועל. 
  • תפעול קל – כל אחד יכול לנהל קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, למרות שעדיף להשאיר את הפרסום הממומן בדיגיטלי למומחים לנושא. כמו כן, ניתן לקבוע תקציב יומי לקמפיינים, לעצור את הפרסום ולעדכן את המודעות בהתאם לצורך, ויש מגוון כלים מתקדמים לפרסום המבטיח תוצאות מדהימות, לדוגמה קמפיין מסוג רימרקטינג (שיווק מחדש). 

איך פרסום ממומן באינטרנט משפיע על המכירות בעסק שלכם?

על פי מחקרים שנעשו לאחרונה עולה כי רוב האנשים בארץ ובעולם המחפשים מוצר, שירות או עסק מסוים נכנסים לגוגל ומבצעים חיפוש. בנוסף, רוב האנשים קוראים חוות דעת וביקורות על עסקים ומוצרים לפני פניה לעסק או רכישת מוצר כלשהו, וכדי לא לפספס לקוחות ומכירות עליכם להשקיע בפרסום בדיגיטל. 

פרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות מבטיח לכם חשיפה רחבה בפני קהל יעד שמאפייניו ידועים ונבחרים מראש. מודעות הפרסום שלכם יופיעו רק בפני לקוחות פוטנציאליים ורלוונטיים עבורכם, ובנוסף אתם משלמים רק עבור הקלקות או שיחות נכנסות לעסק. לכן, הפרסום בדיגיטל מבטיח לכם יתרונות רבים, ובמיוחד טראפיק גבוה, יחס המרה מעולה ותמורה מלאה למחיר, כמו כן המכירות בעסק שלכם ישתפרו ותיהנו מביצועים טובים יותר ומשיפור משמעותי בהכנסות וברווחים.