[typed id='2261']

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

 

הגדילו את התנועה לעסק שלכם

כדי שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם ימצאו אתכם בקלות ובמהירות!

%

מהחיפושים הם מהדף הראשון בגוגל

%

של כל הכניסות בגוגל הם מחמשת התוצאות הראשונות

מה זה שיווק דיגיטלי?

בגדול, שיווק דיגיטלי מתייחס לפרסום במקומות כגון מנועי החיפוש, מדיה חברתית, דוא"ל ואפליקציות. בקיצור זה מגוון רחב של פעילויות שיווק, שהמטרה העיקרית שלהם היא למשוך את התנועה לעסק שלכם.

אנו מתמקדים בדרכים הנ"ל:

  • PPC (תשלום לפי קליק) פרסום ממומן 
  • SEO קידום אורגני בגוגל
  • שיווק ברשתות החברתיות
  • כתיבת תוכן שיווקי

שירותי קידום אתרים

SEO קידום אתרים אורגני

לקדם את האתר שלכם לטווח הארוך עם מחקר מילים מעמיק ויסודי, אנו עובדים בשיטת "כובע לבן". אנו יכולים לעזור לכם להשיג דירוג גבוה בכל תחום אפשרי.

PPC פרסום ממומן

בזמן שSEO מציע תוצאות לטווח הארוך, לפעמים אנחנו צריכים תוצאות מיידיות. אנו בMAGIX נדאג שהכסף שאתם מוציאים על כל קליק של המודעה שלכם ינוצל בצורה הכי טובה שאפשר.

כתיבת מאמרים ותוכן

אנחנו לא רק כותבים, אנחנו יודעים SEO. אנו יוצרים תוכן מצוין עבור הקוראים וגם עבור מנועי החיפוש, כתיבה טובה ומשכנעת תדחוף את הלקוחות והגולשים לפעולה.

פרסום העסק ברשתות החברתיות

ניהול קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד

שיווק ברשתות החברתיות זוהי הדרך הטובה ביותר להישאר בקשר טוב עם הלקוחות, בעזרתינו ובעזרתכם נוכל לשמור על יחסים טובים עם קהל הלקוחות.

רוצים לקבל תוצאות טובות לעסק שלכם?

תלחצו על הכפתור כאן למטה ותמלאו טופס להזמנת הצעת מחיר ללא שום התחייבות מצידכם

כתיבת תוכן שיווקי

שמעתם את הביטוי "התוכן הוא המלך" אם לא אז עכשיו שמעתם! תוכן טוב הוא הדלק שמניע את פעילות השיווק והקידום.

כמה נקודות חשובות בתוכן טוב:

  • זהו עמוד התווך בקידום אתרים מודרני.
  • תקבלו נקודות טובות אצל מנועי החיפוש.
  • תוכן בעל ערך להציע לגולשים.

כתיבת תוכן אינה טובה רק לקידום, כתיבת תוכן רלוונטי לקהל שלכם עוזרת להם לראות אותכם כמקור מידע טוב. נוסף על כך, רוב הסיכויים שהם יקחו גם את השירותים שאתם נותנים.

קחו החלטה עוד היום

השאירו פרטים ונשמח לשוחח איתכם

 

קחו החלטה עוד היום

*לקבלת הצעת מחיר מהירה ומשתלמת לחצו על הקישור למטה ומלאו טופס להצעת מחיר

google adwords

זוהי המערכת לניהול המודעות הממומנות בגוגל, מודעות אדוורדס מופיעות בראש או בתחתית הדף, המערכת גובה תשלום לפי קליק.

 

google analytics

שירות לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתר האינטרנט, פירוט על מקורות התנועה וההמרות. זה שירות שמביא ערך רב למשווקים ומקדמי אתרים. המערכת עוקבת אחרי המבקרים מכל המקורות האפשריים. וכן בודק את יעילותן של הפרסומות לאתר, כמו PPC, שיווק בדוא"ל וכניסות מקישורים דיגיטליים.

google search console

זה הכלי הרשמי של גוגל שדרכו ניתן לקבל מידע מקורי ואמין על האתר ישירות מגוגל, וכן ניתן לדעת לאיזה ביטויים האתר נחשף ובאיזה מיקומים הוא הגיע וכמה היה אחוז הכניסות לאתר.

ניתן גם לראות איזה קישורים מקשרים אל האתר שלנו ואיזה עמודים מקשרים אל האתר.

מאמרים ותוכן בנושא שיווק ופרסום באינטרנט

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

5 דרכים מעולות להגדיל את החשיפה לעסק שלך

הקמת עסק, דייקת את המוצרים ואת השירותים, בחרת שם מנצח והלקוחות בהחלט מפרגנים. אלא שאת הבשורה הזו צריך להפיץ, ואת החשיפה הגיע הזמן להגדיל. איך בדיוק עושים את זה? הנה חמש דרכים מצוינות להשגת המטרה החשובה. 1 – בניית אתר אינטרנט אתר מקצועי הוא אחד הצעדים הראשונים,...

קראו עוד
האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

האם ואיך אפשר לקדם אתר שופיפיי?

אם אתם מתכננים להקים חנות מקוונת לטובת מכירת המוצרים שלכם, יכול להיות ששמעתם על פלטפורמת שופיפיי (Shopify). היא מעניקה לכם שליטה רבה על המלאי, ההזמנות, התשלומים והמשלוחים, ואתם יכולים לעצב אותה כראות עיניכם. עם שירות סביב השעון נדמה שזו הדרך הטובה ביותר להקים את האתר...

קראו עוד
עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

עיצוב אתר: טיפים ליצירת חווית משתמש אולטימטיבית

בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, אתר אינטרנט הוא לא עוד נכס נחמד, אלא חיוני להצלחת כל עסק. אתר מעוצב היטב יכול לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מרשים, כלי שיווק רב עוצמה, ואפילו פלטפורמת מכירות ישירה. עם זאת, לא כל אתר מצליח להפוך את המבקרים בו ללקוחות נאמנים. הסוד טמון...

קראו עוד
איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

איך למתג את העסק שלך ולבלוט מהמתחרים

בעולם העסקי התחרותי של היום, חשוב יותר מתמיד להבדיל את עצמך מהמתחרים. מיתוג עסקי חזק יכול לעזור לך לעשות זאת על ידי יצירת זהות ייחודית ובלתי נשכחת עבור העסק שלך. מה זה מיתוג עסקי? מיתוג עסקי הוא תהליך של יצירת תדמית ייחודית עבור העסק שלך. זה כולל פיתוח שם, לוגו, סיפור...

קראו עוד
איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

איך קישורים חיצוניים עוזרים לקידום האורגני של האתר

ברור לכם שקידום אורגני הוא חלק מרכזי מאוד באסטרטגייה השיווקית שלכם. אין לכם ספק שמדובר באחת השיטות האפקטיביות ביותר לקידום האתר והעסק. ובכל זאת, השימוש בקישורים חיצוניים עדיין לא השתלב בתוכנית העבודה שלכם, ואת זה הגיע הזמן לשנות. אז למה אתם באמת צריכים את זה, וגם איך...

קראו עוד
שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

שיווק בסושיאל – יתרונות וחסרונות

אתם מכירים את הרשתות החברתיות, אולי יש לכם עמוד עסקי ומדי פעם אתם מתלבטים האם ואיזה תוכן נכון להעלות. יכול גם להיות שמתישהו לאורך הדרך תהיתם האם זה בכלל הצעד הנכון, שהרי מדובר במהלך שדורש לא מעט זמן, הרבה סבלנות ובמקרים רבים גם תקציב מתאים. האם ההשקעה הזו שווה את זה?...

קראו עוד
איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

איך בעלי עסקים יכולים להכפיל רווחים באמצעות שיווק מקצועי?

שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להכפיל את הרווחים בעסק בדרכים רבות. הנה כמה דוגמאות: הגברת המודעות למותג: שיווק מקצועי יכול לעזור לבעלי עסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגביר את המודעות למותג שלהם. ככל שאנשים מודעים יותר למותג שלכם, כך גדל הסיכוי שהם ירכשו את...

קראו עוד
אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

אילו נושאים לומדים בקורס פרסום בגוגל?

קורסי פרסום בגוגל מכסים מגוון רחב של נושאים, החל מבסיסי פרסום באינטרנט ועד ניהול קמפיינים מתקדמים. בדרך כלל, קורסים אלו כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לפרסום באינטרנט: הנושאים כוללים הגדרת פרסום באינטרנט, סוגי פרסום באינטרנט, יתרונות וחסרונות של פרסום באינטרנט, ותקציב...

קראו עוד
איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

איך בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות?

ישנן מספר דרכים שבהן בעלי קורסים דיגיטליים יכולים לקבל עוד פניות באמצעות האתר שלך. הנה כמה רעיונות: השקיעו בשיווק האתר שלכם. ודא שאנשים יודעים על האתר שלך וכיצד הוא יכול לעזור להם למצוא את הקורסים הדיגיטליים הנכונים עבורם. השתמש בשיווק במדיה חברתית, SEO, ושיווק ממומן...

קראו עוד
מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

מהם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי?

נושאי הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי משתנים בהתאם למכללה או לאוניברסיטה המציעה את הקורס, אך בדרך כלל כוללים את הנושאים הבאים: מבוא לשיווק דיגיטלי: נושא זה מספק סקירה כללית של התחום, כולל היסטוריה, הגדרות, מושגים מרכזיים, ערוצי מדיה דיגיטליים, ומטרות השיווק...

קראו עוד