עיצוב אתרים UI/UX

בניית אתרים

עיצוב אתרי אינטרנט | עיצוב אתרי וורדפרס

עיצוב אתרים ברמה אחרת כדי ליצר חווית משתמש טובה ביותר

עיצוב האתר אינטרנט זה החלק הכיפי ביותר וזה האומנות בבניית אתרים לדעת איך לשלב את הצבעים ביחד עם סגנון העיצוב ואיך בתוך כל זה ליצר חווית משתמש נוחה ומקצועית.

אנו במג'יקס משקיעים כל כך הרבה בעיצוב האתר האתרים שלנו מאוד יפים וקלים לשימוש.

עיצוב חווית משתמש UI/UX

מעבר לזה שהעיצוב באתר מוסיף הרבה יופי הוא מוסיף נוחות למשתמשים כשהאתר בנוי בצורה ברורה הגולשים מאוד ייהנו מהאתר ומעבר לכך הם גם יזרמו אם מה שהאתר מציע להם לעשות וכך הם ירכשו את השירותים או המוצרים שלכם.

איך עושים את זה?

דבר ראשון להדגיש את מה שחשוב יותר להדגיש פרטים חשובים, כל גולש שנכנס לאתר דבר ראשון נותן מבט חטוף שבו הוא מבין כל כך הרבה בעיקר אם האתר הזה יתן לי את מבוקשי או שנעבור לאתר הבא וזה הדבר הגרוע ביותר.

תצוגה יפה

חשוב שהאתר יציג את התוכן שלו בצורה יפה וברורה אחרת זה לא שווה כלום, יכול להיות לך באתר את התוכן הכי שימושי אי פעם אבל אנשים יברחו מהאתר רק בגלל שהם לא יבינו מה מדובר, אני גם קורא באתר הרבה תוכן שאני צריך, והרבה פעמים אני מגיע לאתר שמלא בתוכן שיכול להיות מאוד רלוונטי עבורי אבל אני מאבד את הסבלנות מהר ובורח מהאתר וזה קרה לי הרבה פעמים, אז בואו נדאג שלא יברחו מהאתר שלכם.

אפקטים מיוחדים

אפקטים מאוד חשובים לגולשים גם אם זה נראה שטויות זה חשוב מאוד, לדוגמה הנפשה כשעוברים עם העכבר זה נותן תחושה שהאתר חי וגם קורא לגולש, היי ס'תכל עלי.. ולכן אנחנו מאוד משקיעים בדברים הקטנים האלה ליצור חוויה מאוד כיפית לגולש וזה בטוח יעשה את שלו.

קריאה לפעולה

קריאה לפעולה חייבת להיות קוראת וקורצת מודגשת בצורה יפה עם איזה משפט שיעשה את שלו, הרי הקריאה לפעולה זה החלק החשוב ביותר באתר, כל המטרה של האתר היא שבסופו של דבר הגולש יהיה הלקוח שלכם, אז צריך לדעת איך לפנות וגם לא להציק יותר מידי, האתר הוא האיש מכירות הגדול ביותר שלכם.

תפריט ראשי

מאוד חשוב להשקיע בתפריט הראשי הרבה בונה אתרים לא יודעים את זה אבל התפריט למעלה הוא מאוד חשוב מאחר והגולשים בדרך כלל אוהבים לדפדף בחלק העליון ולעבור מדף אל דף לכן צריך לדעת איזה דפים להדגיש למעלה ואפילו ליצור כפטור כמו באתר שלנו שמאוד קורץ לגולשים.

אנחנו בMAGIX מיתוג עסקי מאוד משקיעים בחווית המשתמש זה החלק האהוב עלינו

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות נועד להגביר את התנועה לאתר, לייצר לידים איכותיים ולהגדיל את המכירות בעסק. יש מגוון אפשרויות לניהול קמפיינים ברשת האינטרנט לכן כדאי לפנות למומחים על מנת לבחור את פלטפורמות הפרסום בדיגיטל וכדי לנהל קמפיינים מועילים ואפקטיביים שמשיגים...

קראו עוד
פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

יש לך עסק מדהים, מוצר מעולה או שירות ייחודי אך הוא צריך 'פוש' קטן? נמאסו עליך הוצאות הפרסום הכבדות שלא תמיד מקדמות אותך אל המטרה? פנו אל המומחים שידאגו לכם לפרסום בפייסבוק. המומחים שיתפרו לך את חבילת הפרסום הטובה ביותר לעסק, למוצר או לשירות. התוצאות יבואו לידי ביטוי...

קראו עוד

האם במחקר מילים כדאי להתבסס על כלי אחד בלבד?

מילות מפתח (שהן כמובן לא רק "מילים" בודדות אלא שלל ביטויי חיפוש רלוונטיים) מהוות את היסוד של SEO. אם אף אחד לא מחפש את המילים והמונחים שאתם כותבים עליהם בתכנים שלכם, האתר שלכם לא יקבל טראפיק מגוגל – לא משנה כמה קשה תנסו. לכן, גם היום אחרי שלל שינויים ועדכונים...

קראו עוד
קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים להשקיע מאמצים ולשנות את אופן ההתנהלות של בית העסק שלכם. ואם יש שאיפה שעולה מהר מאוד על הנייר, היא הרצון להתפתח לכיוונים חדשים ולהשקיע יותר ביצירת קשר עם הקהל, על בסיס נוכחות אינטרנטית. זו היא הבחירה הלוגית הראויה ביותר, בוודאי בעולם שבו...

קראו עוד

4 דרכים לניהול קמפיין Google Shopping מוצלח וממיר

כך תמשכו לקוחות ותייצרו המרות לעסק המקוון שלכם דרך Google Shopping 2 האתגרים הכי גדולים בהשקת אתר מסחר אלקטרוני הם השגת תנועה לאתר, ויצירת המרות.בעלי העסקים המקוונים לרוב יעדיפו לקדם את האתר שלהם בשיטות ה SEO או קידום ממומן בפייסבוק, אבל קיימת גם שיטה נוספת ולא פחות...

קראו עוד

4 דרכים לשימוש בסטוריז של פייסבוק כדי לקדם את העסק שלכם

הכירו את הסטוריז - הדרך הכי שווה לפרסם את העסק בפייסבוק, וללא השקעה כספית עולם המדיה החברתית מתפתח מאוד מהר - כשרק התחלנו להתרגל לסטוריז של האינסטגרם, כבר נכנסו לחיינו הסטוריז של הפייסבוק.יחד עם זאת - שניהם עובדים על אותו עיקרון, כך שאם אתם משתמשים בסטוריז של...

קראו עוד
בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

היום כבר כולם יודעים אם אין לעסק שלך אתר, גוגל לא יודע שאתה קיים ואם הוא לא יודע... כמה אנשים בסביבה שלך לא יועדים על קיומו של העסק שלך? אתר היום זה דבר בסיסי לכל עסק והיום בעלי עסקים מבינים את הצורך הקמת אתר לעסק שלהם. בניית אתרים לעסקים שונים מצריכה מחשבה ותכנון עוד...

קראו עוד
סוגי פרסום בגוגל

סוגי פרסום בגוגל

איך מפרסמים עסק במנוע החיפוש של גוגל? קיימים מספר פלטפורמות בהם מפרסמים את העסק בגוגל. יש כמובן את שיטת פרסום המודעות ברשת החיפוש. בנוסף, יש פרסום מודעות בתוך רשת המדיה. סוג נוסף של מודעות גוגל, אלו הן מודעות מכווצות בתוך ג'ימייל. לכל סוג של מודעות, יש תכונות וקהלי...

קראו עוד
למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

האם כל אחד שמקים עסק חייב לרוץ ולהקים אתר אינטרנט, ובכלל מהם היתרונות באתר והאם בכלל כדאי לבזבז את הזמן שלנו ולהשקיע עליו ? נכתב בשיתוף פעולה עם עדן שרעבי.בין אם נרצה ובין אם לא, העולם השתנה והוא משתנה ממש ברגע זה.אנחנו חיים בתקופה מדהימה וזכינו להיות חלק בפריצת הדרך...

קראו עוד
כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

בעידן המודרני של היום רוב חברות הביטוח נוהגות לרכוש לידים מחברות גדולות שעיקר עיסוקם הוא לייצר לידים בכל התחומים וביניהם גם לידים לביטוח . אך לפעמים סוכני ביטוח רוכשים לידים ולא באמת מקבלים תפוקה מאותם הלידים . אז הנה כמה טיפים איך תוכלו לקבל את התפוקה המרבית ברכישת...

קראו עוד