בניית אתרים רספונסיבים

בניית אתרים

אתר רספונסיבי | מותאם לגלישה בסלולר

פיתוח אתרים מותאמים לגלישה בסלולר ובטאבלט 

ההשקעה בנראות של האתר במהלך הבניה של האתר חייבת להיות גם בנראות שלו במחשב וגם בסלולר!

להתאים את האתר למובייל שיהיה נראה לא פחות טוב מאיך שהוא נראה במחשב זה לא משימה פשוטה מאחר שיש דברים מסויימים שעל המחשב נראים מעולה ובסלולר זה יראה אחרת לגמרי ולפעמים לא מובן.

לכן אנחנו בMAGIX בונים את האתר יחד עם המכשיר הסלולרי הפרטי שלנו כדי לבדוק האם האתר מתאים ונראה ברור גם בסלולר ומשנים, מורידים ומוסיפים פונקציות כדי שהאתר שלכם יראה מצוין בכל מצב.

אנחנו בMAGIX מיתוג עסקי נותנים צומת לב לדברים הקטנים ביותר!

מה ההבדל בין אתר רספונסיבי לבין אתר רגיל ?

תצוגת הדף – אתר שמוצג במחשב הוא בדרך כלל קיים בתצוגה של 1250px רוחב, ולעומת זאת בסלולר זה אפילו לא רבע מהגודל הזה, ולכן יש מערכת שלמה שמתאימה את גודל תצוגת האתר בצורה אוטומטית אל גודל המסך שמציג את האתר וכך מאפשרת גלישה מהסלולר או מכל גודל של מסך אפשרי.

גודל הגופן ושאר הפונקציות – באתר שמוצג במחשב שולחני לפעמים יפה להדגיש גפנים מסויימים ולהגדיל אותם אפילו בצורה מוגזמת כדי למשוך את צומת הלב של הגולש. אבל, בסלולר זה יכול להראות מוזר ולא ברור, לכן צריך לעבור על כל האתר דרך הפלאפון ולראות מה מתאים ומה לא מתאים, ולשנות.

כפתור חיוג מהיר –  בסלולר מתאים שיהיה כפתור שעל ידי לחיצה עליו יעבור ישירות לחיוג אל מספר הטלפון של העסק שלכם, ולעומת זאת בגלישה במחשב זה לא יהיה מתאים מאחר ואין אפשרות לחייג דרך המחשב וכך הגולש לא ימצא את הדרך להתקשר לעסק שלכם, ולכן צריך להתנות את הכפתור שיופיע רק בסלולר.

תצוגת התמונות – אם האתר שלכם מכיל הרבה תמונות, במכשיר הנייד זה יוצג בדרך כלל כתמונה אחר תמונה ולפעמים זה יכול להראות לא טוב מאחר והגולש כבר רוצה לעקוף את תצוגת התמונות ובמקרים מסויימים הגולש יאבד את הסבלנות ויצא מהאתר שלכם. לכן אנחנו נשנה את זה בדרך כלל דרך הקוד של האתר כך שהאיזור של התמונות בסלולר יוצג בצורה ברורה יותר וקצרה יותר כדי להקל על הגולשים שלכם.

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות נועד להגביר את התנועה לאתר, לייצר לידים איכותיים ולהגדיל את המכירות בעסק. יש מגוון אפשרויות לניהול קמפיינים ברשת האינטרנט לכן כדאי לפנות למומחים על מנת לבחור את פלטפורמות הפרסום בדיגיטל וכדי לנהל קמפיינים מועילים ואפקטיביים שמשיגים...

קראו עוד
פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

יש לך עסק מדהים, מוצר מעולה או שירות ייחודי אך הוא צריך 'פוש' קטן? נמאסו עליך הוצאות הפרסום הכבדות שלא תמיד מקדמות אותך אל המטרה? פנו אל המומחים שידאגו לכם לפרסום בפייסבוק. המומחים שיתפרו לך את חבילת הפרסום הטובה ביותר לעסק, למוצר או לשירות. התוצאות יבואו לידי ביטוי...

קראו עוד

האם במחקר מילים כדאי להתבסס על כלי אחד בלבד?

מילות מפתח (שהן כמובן לא רק "מילים" בודדות אלא שלל ביטויי חיפוש רלוונטיים) מהוות את היסוד של SEO. אם אף אחד לא מחפש את המילים והמונחים שאתם כותבים עליהם בתכנים שלכם, האתר שלכם לא יקבל טראפיק מגוגל – לא משנה כמה קשה תנסו. לכן, גם היום אחרי שלל שינויים ועדכונים...

קראו עוד
קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים להשקיע מאמצים ולשנות את אופן ההתנהלות של בית העסק שלכם. ואם יש שאיפה שעולה מהר מאוד על הנייר, היא הרצון להתפתח לכיוונים חדשים ולהשקיע יותר ביצירת קשר עם הקהל, על בסיס נוכחות אינטרנטית. זו היא הבחירה הלוגית הראויה ביותר, בוודאי בעולם שבו...

קראו עוד

4 דרכים לניהול קמפיין Google Shopping מוצלח וממיר

כך תמשכו לקוחות ותייצרו המרות לעסק המקוון שלכם דרך Google Shopping 2 האתגרים הכי גדולים בהשקת אתר מסחר אלקטרוני הם השגת תנועה לאתר, ויצירת המרות.בעלי העסקים המקוונים לרוב יעדיפו לקדם את האתר שלהם בשיטות ה SEO או קידום ממומן בפייסבוק, אבל קיימת גם שיטה נוספת ולא פחות...

קראו עוד

4 דרכים לשימוש בסטוריז של פייסבוק כדי לקדם את העסק שלכם

הכירו את הסטוריז - הדרך הכי שווה לפרסם את העסק בפייסבוק, וללא השקעה כספית עולם המדיה החברתית מתפתח מאוד מהר - כשרק התחלנו להתרגל לסטוריז של האינסטגרם, כבר נכנסו לחיינו הסטוריז של הפייסבוק.יחד עם זאת - שניהם עובדים על אותו עיקרון, כך שאם אתם משתמשים בסטוריז של...

קראו עוד
בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

היום כבר כולם יודעים אם אין לעסק שלך אתר, גוגל לא יודע שאתה קיים ואם הוא לא יודע... כמה אנשים בסביבה שלך לא יועדים על קיומו של העסק שלך? אתר היום זה דבר בסיסי לכל עסק והיום בעלי עסקים מבינים את הצורך הקמת אתר לעסק שלהם. בניית אתרים לעסקים שונים מצריכה מחשבה ותכנון עוד...

קראו עוד
סוגי פרסום בגוגל

סוגי פרסום בגוגל

איך מפרסמים עסק במנוע החיפוש של גוגל? קיימים מספר פלטפורמות בהם מפרסמים את העסק בגוגל. יש כמובן את שיטת פרסום המודעות ברשת החיפוש. בנוסף, יש פרסום מודעות בתוך רשת המדיה. סוג נוסף של מודעות גוגל, אלו הן מודעות מכווצות בתוך ג'ימייל. לכל סוג של מודעות, יש תכונות וקהלי...

קראו עוד
למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

האם כל אחד שמקים עסק חייב לרוץ ולהקים אתר אינטרנט, ובכלל מהם היתרונות באתר והאם בכלל כדאי לבזבז את הזמן שלנו ולהשקיע עליו ? נכתב בשיתוף פעולה עם עדן שרעבי.בין אם נרצה ובין אם לא, העולם השתנה והוא משתנה ממש ברגע זה.אנחנו חיים בתקופה מדהימה וזכינו להיות חלק בפריצת הדרך...

קראו עוד
כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

בעידן המודרני של היום רוב חברות הביטוח נוהגות לרכוש לידים מחברות גדולות שעיקר עיסוקם הוא לייצר לידים בכל התחומים וביניהם גם לידים לביטוח . אך לפעמים סוכני ביטוח רוכשים לידים ולא באמת מקבלים תפוקה מאותם הלידים . אז הנה כמה טיפים איך תוכלו לקבל את התפוקה המרבית ברכישת...

קראו עוד