בניית דפי נחיתה

בניית אתרים

דפי נחיתה | עיצוב אישי ומקצועי

אנו מעצבים דפי נחיתה בעיצוב אישי וחווית משתמש נוחה וקלה

דף נחיתה בדרך כלל משמש כשעושים קמפיינים ממונים (PPC) או לפרסום שממנו אתם מפנים את הלקוח הפוטנציאלי ליצור קשר עם העסק שלכם.

היום הסבלנות של הגולשים קצרה מאוד ויש הרבה גולשים שמעוניינים להיכנס לעמוד שבו הם ידעו ישר בדיוק מה השירות שאתם נותנים ואיך הם יוצרים אתכם קשר בקלות. לכן יש מקומות שעדיף לא להפנות את הלקוח הפוטנציאלי לאתר שלכם ששם הוא יאבד את הסבלנות אלא לדף קצר בלי יותר מידי קישקושים שהברירה היחידה שלו היא ליצור קשר או כל פעולה אחרת שאתם בוחרים.

מה צריך להיות בדף נחיתה?

דף נחיתה טוב צריך לכלול את הדברים הבאים:

  • מה שאתם מעוניינים למכור או את השירות שאתם מעוניינים שהלקוח יזמין.
  • הנעה לפעולה שאתם רוצים שהגולש יעשה.
  • הסבר קצר עליכם ועל השירות או המוצר.
  • יצירת קשר קלה ומהירה.
  • וכמובן דף תודה לברך את הלקוח הפוטנציאלי החדש שלכם.

אז מה צריך להופיעה בדף?

לוגו וקונספט – העיצוב של הדף יהיה באותו עיצוב שבו אתם תמיד משתמשים לעסק שלכם, ואת הלוגו וגם את ה"אני מאמין" של העסק שלכם.

הסבר קצר על השירות או המוצר שלכם – לכתוב כמה מילים על השירות שלכם או המוצר שאתם מוכרים, להסביר את ההיתרונות שהגולש יקבל דווקא ממכם וכמה תמונות יפות ברורות ומושכות שישכנעו את הגולש.

הנעה לפעולה – זה כמובן הכי חשוב בדף! כי הדף לא שווה כלום אם הגולש לא הצליח להבין מה הוא צריך לעשות עכשיו, לכן צריך שתיהיה הנעה לפעולה מוצלחת שתשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שלכם, כגון השארת פרטים, חיוג מהיר, קניית המוצר, קופון שאתם רוצים לתת, ועוד הרבה.

דף תודה – כדי לתת ללקוח הפוטנציאלי הרגשה טובה, כדאי להעביר את הגולש אחרי שהוא ביצע את הפעולה שאתם רציתם שהוא יעשה, לדף שמברך אותו על כך שבחר בכם, וגם להרגיע את הגולש שאתם כבר מטפלים בו, וכך זה ימנע ממנו להמשיך לחפש עוד.

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות נועד להגביר את התנועה לאתר, לייצר לידים איכותיים ולהגדיל את המכירות בעסק. יש מגוון אפשרויות לניהול קמפיינים ברשת האינטרנט לכן כדאי לפנות למומחים על מנת לבחור את פלטפורמות הפרסום בדיגיטל וכדי לנהל קמפיינים מועילים ואפקטיביים שמשיגים...

קראו עוד
פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

יש לך עסק מדהים, מוצר מעולה או שירות ייחודי אך הוא צריך 'פוש' קטן? נמאסו עליך הוצאות הפרסום הכבדות שלא תמיד מקדמות אותך אל המטרה? פנו אל המומחים שידאגו לכם לפרסום בפייסבוק. המומחים שיתפרו לך את חבילת הפרסום הטובה ביותר לעסק, למוצר או לשירות. התוצאות יבואו לידי ביטוי...

קראו עוד

האם במחקר מילים כדאי להתבסס על כלי אחד בלבד?

מילות מפתח (שהן כמובן לא רק "מילים" בודדות אלא שלל ביטויי חיפוש רלוונטיים) מהוות את היסוד של SEO. אם אף אחד לא מחפש את המילים והמונחים שאתם כותבים עליהם בתכנים שלכם, האתר שלכם לא יקבל טראפיק מגוגל – לא משנה כמה קשה תנסו. לכן, גם היום אחרי שלל שינויים ועדכונים...

קראו עוד
קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים להשקיע מאמצים ולשנות את אופן ההתנהלות של בית העסק שלכם. ואם יש שאיפה שעולה מהר מאוד על הנייר, היא הרצון להתפתח לכיוונים חדשים ולהשקיע יותר ביצירת קשר עם הקהל, על בסיס נוכחות אינטרנטית. זו היא הבחירה הלוגית הראויה ביותר, בוודאי בעולם שבו...

קראו עוד

4 דרכים לניהול קמפיין Google Shopping מוצלח וממיר

כך תמשכו לקוחות ותייצרו המרות לעסק המקוון שלכם דרך Google Shopping 2 האתגרים הכי גדולים בהשקת אתר מסחר אלקטרוני הם השגת תנועה לאתר, ויצירת המרות.בעלי העסקים המקוונים לרוב יעדיפו לקדם את האתר שלהם בשיטות ה SEO או קידום ממומן בפייסבוק, אבל קיימת גם שיטה נוספת ולא פחות...

קראו עוד

4 דרכים לשימוש בסטוריז של פייסבוק כדי לקדם את העסק שלכם

הכירו את הסטוריז - הדרך הכי שווה לפרסם את העסק בפייסבוק, וללא השקעה כספית עולם המדיה החברתית מתפתח מאוד מהר - כשרק התחלנו להתרגל לסטוריז של האינסטגרם, כבר נכנסו לחיינו הסטוריז של הפייסבוק.יחד עם זאת - שניהם עובדים על אותו עיקרון, כך שאם אתם משתמשים בסטוריז של...

קראו עוד
בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

היום כבר כולם יודעים אם אין לעסק שלך אתר, גוגל לא יודע שאתה קיים ואם הוא לא יודע... כמה אנשים בסביבה שלך לא יועדים על קיומו של העסק שלך? אתר היום זה דבר בסיסי לכל עסק והיום בעלי עסקים מבינים את הצורך הקמת אתר לעסק שלהם. בניית אתרים לעסקים שונים מצריכה מחשבה ותכנון עוד...

קראו עוד
סוגי פרסום בגוגל

סוגי פרסום בגוגל

איך מפרסמים עסק במנוע החיפוש של גוגל? קיימים מספר פלטפורמות בהם מפרסמים את העסק בגוגל. יש כמובן את שיטת פרסום המודעות ברשת החיפוש. בנוסף, יש פרסום מודעות בתוך רשת המדיה. סוג נוסף של מודעות גוגל, אלו הן מודעות מכווצות בתוך ג'ימייל. לכל סוג של מודעות, יש תכונות וקהלי...

קראו עוד
למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

האם כל אחד שמקים עסק חייב לרוץ ולהקים אתר אינטרנט, ובכלל מהם היתרונות באתר והאם בכלל כדאי לבזבז את הזמן שלנו ולהשקיע עליו ? נכתב בשיתוף פעולה עם עדן שרעבי.בין אם נרצה ובין אם לא, העולם השתנה והוא משתנה ממש ברגע זה.אנחנו חיים בתקופה מדהימה וזכינו להיות חלק בפריצת הדרך...

קראו עוד
כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

בעידן המודרני של היום רוב חברות הביטוח נוהגות לרכוש לידים מחברות גדולות שעיקר עיסוקם הוא לייצר לידים בכל התחומים וביניהם גם לידים לביטוח . אך לפעמים סוכני ביטוח רוכשים לידים ולא באמת מקבלים תפוקה מאותם הלידים . אז הנה כמה טיפים איך תוכלו לקבל את התפוקה המרבית ברכישת...

קראו עוד