פרסום ממומן PPC

שיווק דיגיטלי

Pay Per Click | תשלום לפי קליק

פרסום במהירות, ולאנשים הנכונים.

חברות גדולות כמו: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד, נותנות שירות שנקרא PPC או CPC שזה אומר שהם יפרסמו אתכם באיזור המיועד למודעות פרסום ואתם תשלמו על כל קליק שיקליקו על המודעה שלכם.

אתם קובעים את הסכום המקסימלי שאתם רוצים לשלם לפי יום וגם תקבעו באיזה שעות אתם מעוניינים לפרסם, למי, באיזה איזור ובאלו ימים.

יתרון חשוב, במקרים שקרו לנו בעבר שלקוחות מתקשרים אלינו ואומרים שהם כבר לא יכולים לעמוד בעומס של הטלפונים שהם מקבלים אז תמיד תוכלו להשהות את הקמפיין מתי שתרצו…

 

להיות עם יד על הדופק

 

תקציב מדויק לתוצאות טובות

 

בחירת מילות מפתח נכונות

האם אני צריך קמפיין PPC?

יש המון עסקים שפשוט לא צריכים PPC, בין אם זה בגלל התקציב שלהם ובין אם זה סוג העסק. במקרים רבים, המחיר על כל קליק עלול להיות דיי יקר בתחומים מסויימים (תלוי במספר גורמים), דרוש שיהיה תקציב מכובד שמיועד לPPC כדי שבאמת זה יעבוד טוב.
עסקים שמסוגלים להחזיק תקציב מכובד של PPC הם יקבלו בסופו של דבר את המירב שאפשר להשיג עבור כל קליק.
חשוב להבין שהמחיר על כל קליק עלול להשתנות כל הזמן, תלוי בחשיבות של המילת מפתח או התחרות עליה.

איך MAGIX יכולים לעזור לי?

  • אנו עוזרים לעסקים להשיג את המירב מכל קליק שהם משלמים.
  • אנו נקים קמפיינים מוצלחים ונבצע אופטימזציות מורכבות לקמפיינים.
  • המטרה הכי גדולה זה לסייע לכם להשיג את התוצאות הגדולות ביותר במחיר הנמוך ביותר.

תנו למומחים של MAGIX לטפל לכם בקמפיין 

הדרך לקמפיין מוצלח

כל אחד יכול ליצור קמפיין PPC, אבל כדי ליצור קמפיין שבאמת יביא תוצאות זה כבר עניין עמוק של מחקר וניתוח, אנו בונים את הקמפיין שלכם בצורה שהוא יגיע לקהל הנכון.

מחקר מילות מפתח אפקטיבי

אנו נדאג למצוא את המילות מפתח הנכונות בשביל העסק שלכם כדי שלא תצטרכו לבזבז תקציב מיותר. אנו נוודא שתמצאו את כל הפוטנציאל של התקציב שלכם.

בחירת דפי נחיתה

בחירת דף נחיתה זה מאוד מאוד חשוב. אנו נוודא שמתי שמישהו יקליק על המודעה שלכם הוא יגיע לדף נחיתה עם הנעה לפעולה כמו שצריך וזה יצור את ההזדמנות להגדיל את הסיכויים להמרה.

כתיבת מודעות מרתקות

אחד הדברים החשובים ביותר לקמפיין מוצלח זה לדעת איך לכתוב מודעה, אנו כותבים מודעות שמגרות את הגולשים להקליק עליהם.

אופטימיזציה של קמפיינים

השיטה שלנו היא להיות קשובים לקמפיין, כדי לנצל ב100% את הכסף בקמפיין, אנו עושים אופטימיזציות באופן תמידי ויום יומי, ודואגים להגיע לגבהים חדשים.

בדיקה של מודעות

השגחה באופן תמידי על האפקטיביות של המודעות, כדי להבטיח שהיא רצה בצורה הטובה ביותר.

להגיב לפי המגמות של המשתמשים

המגמות של המשתמשים יכול לעזור לנו איך לשנות וליעל את המודעה. אנו עוקבים ורואים איפה הקליקים קורים וכיצד ניתן לשנות המודעה ולשפר אותה.

השגחה על הביצועים של מילות המפתח

אתם תרצו לוודאות שהתקציב שלכם מנוצל בצורה חכמה. אנו מבצעים בדיקות ורואים אלו מילות מפתח נותנות ביצועים טובים יותר.

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות נועד להגביר את התנועה לאתר, לייצר לידים איכותיים ולהגדיל את המכירות בעסק. יש מגוון אפשרויות לניהול קמפיינים ברשת האינטרנט לכן כדאי לפנות למומחים על מנת לבחור את פלטפורמות הפרסום בדיגיטל וכדי לנהל קמפיינים מועילים ואפקטיביים שמשיגים...

קראו עוד
פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

יש לך עסק מדהים, מוצר מעולה או שירות ייחודי אך הוא צריך 'פוש' קטן? נמאסו עליך הוצאות הפרסום הכבדות שלא תמיד מקדמות אותך אל המטרה? פנו אל המומחים שידאגו לכם לפרסום בפייסבוק. המומחים שיתפרו לך את חבילת הפרסום הטובה ביותר לעסק, למוצר או לשירות. התוצאות יבואו לידי ביטוי...

קראו עוד

האם במחקר מילים כדאי להתבסס על כלי אחד בלבד?

מילות מפתח (שהן כמובן לא רק "מילים" בודדות אלא שלל ביטויי חיפוש רלוונטיים) מהוות את היסוד של SEO. אם אף אחד לא מחפש את המילים והמונחים שאתם כותבים עליהם בתכנים שלכם, האתר שלכם לא יקבל טראפיק מגוגל – לא משנה כמה קשה תנסו. לכן, גם היום אחרי שלל שינויים ועדכונים...

קראו עוד
קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים להשקיע מאמצים ולשנות את אופן ההתנהלות של בית העסק שלכם. ואם יש שאיפה שעולה מהר מאוד על הנייר, היא הרצון להתפתח לכיוונים חדשים ולהשקיע יותר ביצירת קשר עם הקהל, על בסיס נוכחות אינטרנטית. זו היא הבחירה הלוגית הראויה ביותר, בוודאי בעולם שבו...

קראו עוד

4 דרכים לניהול קמפיין Google Shopping מוצלח וממיר

כך תמשכו לקוחות ותייצרו המרות לעסק המקוון שלכם דרך Google Shopping 2 האתגרים הכי גדולים בהשקת אתר מסחר אלקטרוני הם השגת תנועה לאתר, ויצירת המרות.בעלי העסקים המקוונים לרוב יעדיפו לקדם את האתר שלהם בשיטות ה SEO או קידום ממומן בפייסבוק, אבל קיימת גם שיטה נוספת ולא פחות...

קראו עוד

4 דרכים לשימוש בסטוריז של פייסבוק כדי לקדם את העסק שלכם

הכירו את הסטוריז - הדרך הכי שווה לפרסם את העסק בפייסבוק, וללא השקעה כספית עולם המדיה החברתית מתפתח מאוד מהר - כשרק התחלנו להתרגל לסטוריז של האינסטגרם, כבר נכנסו לחיינו הסטוריז של הפייסבוק.יחד עם זאת - שניהם עובדים על אותו עיקרון, כך שאם אתם משתמשים בסטוריז של...

קראו עוד
בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

היום כבר כולם יודעים אם אין לעסק שלך אתר, גוגל לא יודע שאתה קיים ואם הוא לא יודע... כמה אנשים בסביבה שלך לא יועדים על קיומו של העסק שלך? אתר היום זה דבר בסיסי לכל עסק והיום בעלי עסקים מבינים את הצורך הקמת אתר לעסק שלהם. בניית אתרים לעסקים שונים מצריכה מחשבה ותכנון עוד...

קראו עוד
סוגי פרסום בגוגל

סוגי פרסום בגוגל

איך מפרסמים עסק במנוע החיפוש של גוגל? קיימים מספר פלטפורמות בהם מפרסמים את העסק בגוגל. יש כמובן את שיטת פרסום המודעות ברשת החיפוש. בנוסף, יש פרסום מודעות בתוך רשת המדיה. סוג נוסף של מודעות גוגל, אלו הן מודעות מכווצות בתוך ג'ימייל. לכל סוג של מודעות, יש תכונות וקהלי...

קראו עוד
למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

האם כל אחד שמקים עסק חייב לרוץ ולהקים אתר אינטרנט, ובכלל מהם היתרונות באתר והאם בכלל כדאי לבזבז את הזמן שלנו ולהשקיע עליו ? נכתב בשיתוף פעולה עם עדן שרעבי.בין אם נרצה ובין אם לא, העולם השתנה והוא משתנה ממש ברגע זה.אנחנו חיים בתקופה מדהימה וזכינו להיות חלק בפריצת הדרך...

קראו עוד
כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

בעידן המודרני של היום רוב חברות הביטוח נוהגות לרכוש לידים מחברות גדולות שעיקר עיסוקם הוא לייצר לידים בכל התחומים וביניהם גם לידים לביטוח . אך לפעמים סוכני ביטוח רוכשים לידים ולא באמת מקבלים תפוקה מאותם הלידים . אז הנה כמה טיפים איך תוכלו לקבל את התפוקה המרבית ברכישת...

קראו עוד