כתיבת מאמרים ותוכן

שיווק דיגיטלי

תוכן איכותי וטוב משפיע משמעותית על האתר שלכם

כמו שאתם נפגשים עם לקוח חדש, אתם בודקים את עצמכם שתדברו נכון ותגידו את מה שהלקוח רוצה לשמוע, כך גם האתר או הבאנרים שלכם צריכים להיות עם תוכן טוב ונכון כדי שהגולש יקבל בדיוק את המידע והתוכן שהוא מחפש ושיגרום לו להתקדם אתכם.

תוכן טוב משפיע על קידום האתר בגוגל

בגוגל רוצים שהגולש שלהם יקבל את המידע המדויק ביותר שהוא מחפש ולכן ככל שהאתר שלכם מכיל מידע טוב ותוכן טוב כך האתר יקבל יותר נקודות טובות מה שיקדם את האתר בחיפוש האורגני של גוגל.

תוכן טוב ומקצועי יתן לכם נקודות טובות בעיני הגולשים

גולש שיגיע אל האתר שלכם ויתלהב מהעיצוב והנראות של האתר הוא אוטומטית יתחיל לקרוא ולחפש מידע חיוני עבורו בגלל שהעיצוב והמלל מושך את העין שלו, ובמקרה שהאתר שלכם מכיל הרבה מידע חיוני עבור הגולש הוא יתחבר יותר אל האתר שלכם מאחר והוא יכול לקבל ממכם עצות טובות והאתר מועיל לו וכך הוא תמיד יחזור אליכם.

 

קופירייטינג – כתיבת תוכן

אצלנו במג'יקס תקבלו תוכן מקצועי ואיכותי עבור האתר שלכם.

אנחנו כותבים תוכן שיווקי שגם יעניין את הגולש לקרוא את המידע שאתם נותנים לו וגם אנחנו מכניסים הנעה לפעולה שתניע את הגולש להזמין את השירותים או המוצרים שלכם.

התוכן שאנחנו כותבים נכתב על ידי כותבי תוכן מקצועיים ביותר ועובר כמובן בדיקה מעמיקה שלנו לפני שהתוכן עולה לאתר שלכם.

אנחנו לא רק כותבים תוכן טוב אלא אנחנו גם מעצבים את הדף שבו מוצג התוכן כי העין קונה ולפני שהגולש מתחיל לקרוא את התוכן הוא סורק בעיניים את הדף ואם הדף נראה לו קריא אז רק הוא יתחיל לקרוא ולכן חשוב לא רק תוכן טוב אלא גם הצגה יפה כמו מנת גורמה.

מה הקשר בין תוכן לקידום אורגני SEO?

האתר שלכם מוצג במנועי החיפוש כגון גוגל.

האתר שלכם מוצג במנועי החיפוש כגון גוגל.

Google – זהו מנוע החיפוש הגדול ביותר. את גוגל מעניין דבר אחד וזה הגולשים שלו, כי בסופו של דבר הם משתמשים במנוע חיפוש שלהם, שזה בעצם הכוח של גוגל- מיליוני המשתמשים שלהם.

גוגל רוצה שהגולש יקבל את המידע הטוב ביותר עבורו ולכן כשגוגל רואים שיש באתר שלכם הרבה מידע ותוכן שמתאים לגולשים שלו- האתר שלכם יקבל יותר ויותר נקודות טובות וזה מה שישפיע על המיקום שלכם בגוגל.

וכמובן שהתוכן צריך להתאים לדרישות של גוגל.

ממה צריך להיזהר בכתיבת תוכן?

יש כמה דברים שמדליקים נורה אדומה בעיני גוגל והם:

  1. תוכן כפוללהעתיק תוכן מאתר אחר ואפילו מהאתר שלכם בדף אחר ,מבחינת גוגל זה אומר שהעתקתם ולא כתבתם\ יצרתם בעצמכם את התוכן והם לא מעודדים את זה ולכן האתר שלכם יקבל נקודה רעה.
  2. שימוש מופרז במילות מפתחיש מקדמי אתרים שלוחצים יותר מידי אבל גוגל קולט את זה לכן לא כדאי לכתוב את מילות המפתח הרבה פעמים באותו דף ואף מומלץ לא לעבור את השש פעמים לכל היותר.
  3. שיהיה קריאלפעמים מגיעים לדף תוכן שברגע הראשון שמסתכלים עליו לא מבינים מאיפה מתחילים ואיפה מסיימים ואז אנחנו ישר יוצאים מהדף ולמרות שיש סיכוי גדול שהתוכן היה מעולה עבורנו, לכן צריך להפריד בין השורות ולחלק את המאמר כך שיהיה קל ונעים לקרוא אותו.

תוכן טוב מוצג כך:

שורת כותרת H1

שורת תת כותרת H3

תוכן המאמר תחילת ראשי שורות בכתב בולט ולאחר מכן שאר התוכן בכתב רגיל עד לשורה החדשה.

חילוק הדברים במספרים או נקודות לדוגמה:

  1. דוגמה אחת.
  2. דוגמה שתיים.
  3. דוגמה שלוש.

וכך הגולש נהנה יותר לקרוא את המאמר שלכם.

ובנינו מי קורא היום מאמר שלם כל אחד מדפדף במאמר כדי למצוא את המידע המדויק שהוא חיפש לכן זה מאוד חשוב שהמאמר יהיה מסודר בצורה קריאה ויפה לעין כדי למשוך את תשומת הלב של הגולש.

מקווים שעזרנו לכם לקבל את המידע שאתם צריכים לגבי כתיבת תוכן!

אם אתם מחפשים עוד מידע תכנסו לדף הפוסטים שלנו

לקבלת מידע נוסף לחצו כאן

MAGIX שיווק דיגיטלי

קישורים ותוכן בנושא שיווק ופרסום ברשת

קידום אורגני SEO

קידום האתר במנועי החיפוש בצורה אורגנית(SEO)

פרסום ממומן PPC

פרסום ושיווק ע"י תשלום לפי קליק PPC

שיווק ברשתות החברתיות

פתיחה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. פייסבוק וכו'

כתיבת מאמרים ותוכן

כתיבת תוכן איכותי לאתרים ולפרסומים שונים

MAGIX בניית אתרים

קישורים ותוכן בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי תדמית

אתר תדמיתי לעסק שלכם

בניית אתרים רספונסיבים

אתרי אינטרנט מותאמים לגלישה בסלולר וטאבלט

בניית דפי נחיתה

דף אינטרנט יחיד לפרסום מוצר או שירות

בניית חנות וירטואלית

אתר אינטרנט לשיווק ומסחר ברשת

אפיון אתרים

בניית עץ האתר וחווית הגולשים באתר שלכם

עיצוב אתרים UI/UX

עיצוב מבנה האתר לחוויה נוחה ועיצוב גרפי מתקדם

תנו לנו להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו חבילת פרסום מיוחדת שמותאמת במיוחד בשבילכם

עוד מאמרים ותוכן בנושא מיתוג עסקי

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

האם פרסום ממומן בדיגיטל יכול להגדיל מכירות בעסק?

קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות נועד להגביר את התנועה לאתר, לייצר לידים איכותיים ולהגדיל את המכירות בעסק. יש מגוון אפשרויות לניהול קמפיינים ברשת האינטרנט לכן כדאי לפנות למומחים על מנת לבחור את פלטפורמות הפרסום בדיגיטל וכדי לנהל קמפיינים מועילים ואפקטיביים שמשיגים...

קראו עוד
פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

יש לך עסק מדהים, מוצר מעולה או שירות ייחודי אך הוא צריך 'פוש' קטן? נמאסו עליך הוצאות הפרסום הכבדות שלא תמיד מקדמות אותך אל המטרה? פנו אל המומחים שידאגו לכם לפרסום בפייסבוק. המומחים שיתפרו לך את חבילת הפרסום הטובה ביותר לעסק, למוצר או לשירות. התוצאות יבואו לידי ביטוי...

קראו עוד

האם במחקר מילים כדאי להתבסס על כלי אחד בלבד?

מילות מפתח (שהן כמובן לא רק "מילים" בודדות אלא שלל ביטויי חיפוש רלוונטיים) מהוות את היסוד של SEO. אם אף אחד לא מחפש את המילים והמונחים שאתם כותבים עליהם בתכנים שלכם, האתר שלכם לא יקבל טראפיק מגוגל – לא משנה כמה קשה תנסו. לכן, גם היום אחרי שלל שינויים ועדכונים...

קראו עוד
קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

קידום אורגני בגוגל – כלי עבודה מרכזי בחיי העסק

כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים להשקיע מאמצים ולשנות את אופן ההתנהלות של בית העסק שלכם. ואם יש שאיפה שעולה מהר מאוד על הנייר, היא הרצון להתפתח לכיוונים חדשים ולהשקיע יותר ביצירת קשר עם הקהל, על בסיס נוכחות אינטרנטית. זו היא הבחירה הלוגית הראויה ביותר, בוודאי בעולם שבו...

קראו עוד

4 דרכים לניהול קמפיין Google Shopping מוצלח וממיר

כך תמשכו לקוחות ותייצרו המרות לעסק המקוון שלכם דרך Google Shopping 2 האתגרים הכי גדולים בהשקת אתר מסחר אלקטרוני הם השגת תנועה לאתר, ויצירת המרות.בעלי העסקים המקוונים לרוב יעדיפו לקדם את האתר שלהם בשיטות ה SEO או קידום ממומן בפייסבוק, אבל קיימת גם שיטה נוספת ולא פחות...

קראו עוד

4 דרכים לשימוש בסטוריז של פייסבוק כדי לקדם את העסק שלכם

הכירו את הסטוריז - הדרך הכי שווה לפרסם את העסק בפייסבוק, וללא השקעה כספית עולם המדיה החברתית מתפתח מאוד מהר - כשרק התחלנו להתרגל לסטוריז של האינסטגרם, כבר נכנסו לחיינו הסטוריז של הפייסבוק.יחד עם זאת - שניהם עובדים על אותו עיקרון, כך שאם אתם משתמשים בסטוריז של...

קראו עוד
בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

בניית אתרים מקצועיים ואיכותיים

היום כבר כולם יודעים אם אין לעסק שלך אתר, גוגל לא יודע שאתה קיים ואם הוא לא יודע... כמה אנשים בסביבה שלך לא יועדים על קיומו של העסק שלך? אתר היום זה דבר בסיסי לכל עסק והיום בעלי עסקים מבינים את הצורך הקמת אתר לעסק שלהם. בניית אתרים לעסקים שונים מצריכה מחשבה ותכנון עוד...

קראו עוד
סוגי פרסום בגוגל

סוגי פרסום בגוגל

איך מפרסמים עסק במנוע החיפוש של גוגל? קיימים מספר פלטפורמות בהם מפרסמים את העסק בגוגל. יש כמובן את שיטת פרסום המודעות ברשת החיפוש. בנוסף, יש פרסום מודעות בתוך רשת המדיה. סוג נוסף של מודעות גוגל, אלו הן מודעות מכווצות בתוך ג'ימייל. לכל סוג של מודעות, יש תכונות וקהלי...

קראו עוד
למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

למה כל עסק צריך אתר אינטרנט ?

האם כל אחד שמקים עסק חייב לרוץ ולהקים אתר אינטרנט, ובכלל מהם היתרונות באתר והאם בכלל כדאי לבזבז את הזמן שלנו ולהשקיע עליו ? נכתב בשיתוף פעולה עם עדן שרעבי.בין אם נרצה ובין אם לא, העולם השתנה והוא משתנה ממש ברגע זה.אנחנו חיים בתקופה מדהימה וזכינו להיות חלק בפריצת הדרך...

קראו עוד
כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

כל מה שתצטרכו לדעת בקניית לידים לביטוח

בעידן המודרני של היום רוב חברות הביטוח נוהגות לרכוש לידים מחברות גדולות שעיקר עיסוקם הוא לייצר לידים בכל התחומים וביניהם גם לידים לביטוח . אך לפעמים סוכני ביטוח רוכשים לידים ולא באמת מקבלים תפוקה מאותם הלידים . אז הנה כמה טיפים איך תוכלו לקבל את התפוקה המרבית ברכישת...

קראו עוד