בוני אתרים אחראים על בניה, עיצוב, ולעיתים גם על אחסון ותחזוקה של אתרים. האינטרנט הפך לכלי מרכזי בו כולם משתמשים בו כדי לבצע מגוון פעולות. בין אם זו רכישה של מוצרים או שירותים שונים, תשלום חשבונות וביצוע פעולות פיננסיות, איתור בעלי מקצוע וצריכת מידע. המשמעות היא שכל עסק או חברה חייבים אתר אינטרנט תדמיתי, מעוצב, נגיש ומקצועי עבור ציבור הגולשים. בשביל זה צריך לעבוד עם חברה לבניית אתרים מנוסה ומקצועית. לאילו דברים זקוקים בוני אתרים? אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

ציוד חובה לכל בונה אתרים

הפריט הראשון החשוב ביותר לכל בונה אתרים הוא מחשב טוב שיכול להוריד אליו תוכנות עיצוב שונות ותוכנות עליהן בונים את האתרים. כמו-כן, ידע בטכנולוגיות לבניית אתרים וכאלו שעושות אינטגרציה בינן לבין עיצוב האתר ולמערכות לניהול תוכן.

כדי לספק ללקוח אתר שעובד מהר וחלק חשוב שתהיה לבונה האתרים גם חבילת אינטרנט מהיר עבורו. בניית אתר מהיר היא אחד מהיעדים החשובים ביותר באתר אינטרנט. גם אם נעשה קידום טוב לאתר והוא נמצא בראש רשימות החיפוש, עדיין האתר צריך להטען מהר כדי שלא ייתן תחושה של חוסר מקצועיות וחוסר רלבנטיות. 

כך גם לגבי מהירות הגלישה. גלישה  איטית באתר היא אחד הדברים שגורמים לאנשים הנמצאים בו לנטוש אותו ולעבור הלאה. 

דברים  נוספים שכדאי שיהיו לכל בונה אתרים

כותבי תוכן. תוכן הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר להצלחתו של אתר. בונה אתרים חייב לייצר תוכן איכותי, מקצועי וייחודי ויכול להיעזר לשם כך בכותב בתוכן. 

מעצבים וטכנולוגיות עיצוב. לצד התוכן חשוב שיהיה גם עיצוב מושקע וכדאי להשקיע בפיתוחים טכנולוגיים חדשים התופסים את העין ומגרים את הסקרנות. אולם לא מומלץ ליצור אתר כבד מדי עם עיצוב רעשני ולא קומוניקטיבי. 

מקדמי אתרים. כל בונה אתר יודע כי האתר עליו הוא עובד חייב להיות גם מקודם במנועי החיפוש. מדובר בתהליך חשוב הקשור לתוכן הקיים באתר ולקוד בו כתוב. ללא  עבודת קידום רצינית לאתר, יהיה לעסק מאוד קשה להצליח. 

נכתב באדיבות www.kamaze.co.il