ברור לכם שקידום אורגני הוא חלק מרכזי מאוד באסטרטגייה השיווקית שלכם. אין לכם ספק שמדובר באחת השיטות האפקטיביות ביותר לקידום האתר והעסק. ובכל זאת, השימוש בקישורים חיצוניים עדיין לא השתלב בתוכנית העבודה שלכם, ואת זה הגיע הזמן לשנות. אז למה אתם באמת צריכים את זה, וגם איך אפשר לעשות את זה נכון? 

התשובות לפניכם.

קישורים משפרים את אמינות האתר

הרעיון שעומד מאחורי קישורים הינו פשוט: אתם מקשרים לאתרים אחרים, ואתרים אחרים מוסיפים קישור לאתר שלכם. בתהליך הזה אמינות האתר שלכם פשוט עולה, ובוודאי כאשר האתרים שמקשרים אליכם נחשבים לאתרים איכותיים עם סמכות גבוהה. הרי משמעות הוספת הקישור היא שהם מספקים מעין המלצה על האתר, ויש לכך משמעות רבה.

קישורים משפרים את החשיפה

המטרה העיקרית שלכם היא, איך לא, להגדיל את התנועה לאתר ולייצר חשיפה. קניית קישורים איכותיים היא דרך נהדרת להשיג את המטרה הזו, שהרי ברגע שבו אתר אחר מציע קישור לאתר שלכם, יגיע אליכם קהל חדש. לא רק שזה צעד פשוט ויעיל להגדלת התנועה לאתר, זו גם דרך נפלאה להראות למנועי החיפוש עד כמה האתר שלכם רלוונטי ומעניין.

קישורים מגבירים את הרלוונטיות

בעבודה משותפת עם אתרים אחרים, הפועלים בתחומים שונים, אתם יכולים לאותת למנועי החיפוש שאתם רלוונטיים גם לתחומים אלה. במילים אחרות, הקישורים שתקבלו מאתר בתחום מסוים מסמן שיש לכם מה להציע לקהל היעד הפועל בתחום זה, מה שישדרג את החשיפה שלכם גם בתוצאות החיפוש הקשורות לאותו תחום. כמה פשוט, ככה יעיל.

איך בכלל עושים את זה?

אחרי שזיהינו עד כמה קישורים יכולים להיות חיוניים וחיוביים, הנה 3 טיפים פרקטיים שיאפשרו לכם לעשות את זה נכון:

  1. הציעו תוכן איכותי: התמקדו בתוכן שאנשים ירצו לצרוך וגם לקשר אליו, כדוגמת מאמרים, בלוגים, סרטונים או אינפוגרפיקות. אסטרטגייה זו יכולה להשיג לכם קישורים בצורה טבעית!
  2. צרו קשר עם אחרים: פנו באופן יזום לאתרים רלוונטיים והציעו שיתוף פעולה.
  3. השתתפו בדיונים רלוונטיים: הישארו פעילים בקבוצות ובפורומים בתחומים הקשורים אליכם, והוסיפו קישורים רלוונטיים בתגובות שלכם.

סיכום

לקישורים חיצוניים יש השפעה גדולה מאוד על הקידום האורגני של האתר שלכם, וכמו שראינו, יש למהלך מהסוג הזה יתרונות משמעותיים מאוד. לכן מומלץ להפנות את תשומת הלב לסוגיית הקישורים ובמידת האפשר, גם להיעזר באנשי מקצוע שיחסכו לכם זמן ויביאו תוצאות.