מה עוד צריך לדעת על בניית אתרים?

1. קניית דומיין כתובת URL

דומיין או כתובת URL זה הכתובת של האתר, לדוגמא: https://magix.co.il כתובת האתר היא בדיוק כמו הכתובת שלכם בבית, זאת אומרת כשאנחנו נכנסים לאתר מסיום על ידי כתובת האתר, מערכת החיפוש יודעת היכן נמצא האתר שנכנסו אליו לפי הכתובת URL שלו ומעלה את הקבצים מהשרת שהוא נמצא בו למחשב שלכם. אם האתר שלכם יהיה בישראל עדיף לקנות דומיין ישראלי עם סיומת של co.il כי זה יותר טוב מבחינת קידום האתר בגוגל.

2. אחסון האתר ברשת

אתר אינטרנט בנוי מקבצי HTML שמכילים את האתר ותמונות וסרטונים והרבה מלל ותוכן וכל זה דורש מקום בזיכרון בשרת מסויים, והשרת הזה חייב להיות מחובר אונליין לרשת העולמית כדי שכל אחד שמחפש את האתר שלכם יקבל את הקבצים שמכילים את האתר, וכך המחשב שלו יוכל לפתוח את האתר כמו שהוא אמור להיראות. לכן יש שרתים בכל רחבי העולם שנותנים לנו את האפשרות לאחסן אצליהם את האתר שלכם תמורת תשלום חודשי בדרך כלל לשנה מינימום. ואם האתר שלכם יהיה בישראל עדיף איחסון ישראלי כדי שהאתר יטען מהר יותר וכך הגולש יהיה מרוצה יותר ואם הגולש מרוצה, גוגל מרוצה.

3. מערכת ניהול תוכן

זו תוכנה שמיודעת לנהל את התוכן וליצור בקלות אתר אינטרנט שנראה מעולה עם כל מה שצריך שיהיה באתר כמו פוסטים ומאמרים וחנות אינטרנטית והכי חשוב לתת מערכת ניהול שעובדת מאחורי הקלעים של האתר כדי שנוכל לשנות להזיז ולהוסיף תכנים באתר בקלות. יש הרבה מערכות ניהול טובות במיוחד כמו: וורדפרס, WIX, דרופל, ג'ומלה, Google Sites, ועוד הרבה

אנחנו משתמשים במערכת הניהול של WordPress

4. תכנות האתר

האתר שאנחנו רואים יפה וברור מורכב מאותיות וקודים שיוצרים לנו בצורה מושלמת את כל האתר והם נקראים בשמות הבאים HTML, CSS, JavaScript, jQuery ויש עוד הרבה. HTML זו שפת התגיות המרכזית בעולם האינטרנט שהיא השלד לרוב אתרי האינטרנט בעולם. CSS זה הפורמטים לעיצוב דפי אינטרנט כגון לשנות צבעים לשנות גודל להכניס צל והשמיים הם הגבול כאן. JavaScript ו jQuery זה הפורמטים ליצור אנימציות ובכך ליצור יישומי אינטרנט מתוחכמים. יש כאלה שבונים את האתר מאפס אבל לא צריך להמציא את הגלגל כדי לקנות רכב! אנחנו פשוט משתמשים בתוכנות ניהול הקיימות ואנחנו משנים ומוסיפים לפי הצורך את ה HTML וכל זה כדי שהאתר שלכם יהיה מושלם לצרכים שלכם.

5. תבניות עיצוב

אחרי שאנחנו מתקינים וורדפרס צריך להתקין תבנית שתציג את האתר שלכם יש אלפי תבניות טובות וקשה לדעת מה כדאי לבחור אבל כדי תמיד לבחור את התבניות הטובות ובתשלום. אנחנו מאוד אוהבים את התבנית DIVI והרבה חושבים שהיא התבנית הטובה בעולם. DIVI הינה תבנית קלה לשימוש ואין סופית מבחינת עיצוב וסטייל ומאוד מתקדמת. קישור לאתר: https://www.elegantthemes.com/gallery/divi/

 

עם הכלים האלו אנחנו בונים לכם את האתר

אחרי שמסיימים לבנות את האתר מחברים אותו לכלים של גוגל וממשיכים לחלק של SEO קידום אתרים

רוצים לדעת עוד על קידום אתרים?