יש לך עסק מדהים, מוצר מעולה או שירות ייחודי אך הוא צריך 'פוש' קטן?

נמאסו עליך הוצאות הפרסום הכבדות שלא תמיד מקדמות אותך אל המטרה? פנו אל המומחים שידאגו לכם לפרסום בפייסבוק. המומחים שיתפרו לך את חבילת הפרסום הטובה ביותר לעסק, למוצר או לשירות. התוצאות יבואו לידי ביטוי בסיכומים שלך בסוף החודש.

פרסום בפייסבוק – מה זה כולל?

אז מה בעצם נכלל תחת הכותרת – פרסום בפייסבוק?

מדובר בעיקרון בחבילה אשר היא כוללת לרוב יצירת קהלים, יצירת קהל רימרקטינג, הטמעת פיקסל באתר, עיצוב של תוכן וגרפיקה למודעות הפרסום וכן הקמת קמפיינים במערכות הפרסום הקיימות.

אין תחליף למקצוענים

חשוב שתדעו, כאשר אתם באים לבחור את החברה שתדאג לפרסום שלכם, אתם ממש לא יכולים לזלזל ברמה המקצועית שלהם.

גם אם מבטיחים לכם הרים וגבעות, אם לא תראו את ההצלחות שלהם בפועל ולא תבדקו מה קרה עם הפרסומים או הקמפיינים שהם ערכו, לא תוכלו באמת לדעת מה הרמה המקצועית של החברה בתכל'ס.

על כן, הדבר הטוב ביותר הוא פשוט לבדוק ולברר בקרב לקוחות קודמים של אותה חברה ולברר איתם האם אכן הם נהנו מתוצאות הפרסום.

ההתעניינות שלכם צריכה לכלול גם את הנושאים הבאים –

  • התמחור של חברת הפרסום והקידום – האם הוא הוגן והאם הוא אכן הצליח לכסות את עצמו הודות לעלייה במכירות בעקבות הפרסום המוצלח (או הפחות מוצלח)
  • היעילות והזמינות – אתם רוצים לעבוד עם חברה שתיתן לכם מענה מידי והם יהיו זמינים עבורכם במהלך הכנת הקמפיין והעלייה שלו לאוויר. כדי שלא תמצאו את עצמכם מדברים לקיר, בדקו שאתם אכן פונים אל חברה שמציעה ליווי מלא ללקוח עם זמינות גבוהה.
  • חברה מנוסה – הניסיון זה הדבר שהכי משפיע על ההצלחה של חברה. זה נכון לכל תחום וזה נכון במיוחד בכל מה שקשור לנושא של פרסום ושל קידום. היות והשוק הזה של פרסום נמדד בעיקר ברמת החשיפה שלו למגזר הייעודי ואם הוא אכן מצליח הרי שהשיווק אכן יהיה מוצלח. הפילוח הזה וההצלחה במיקוד בקהל הספציפי נלמד ונרכש עם הזמן ורק חברה מנוסה תצליח אכן להתמקד בשיווק וקידום לכיוון המטרות הכי נכונות.

פרסום או קידום?

בכל מה שקשור לנושא של השיווק הדיגיטלי עולה תמיד השאלה. על מה הכי כדאי ללכת? על קידום אורגני איטי ויסודי או שמא על פרסום מהיר ומיידי. אז נכון שלא נוכל כאן לענות באופן גורף תשובה חד משמעית על השאלה הזו היות ויש בהחלט צדדים לכאן ולכאן.

אך דבר חשוב שצריך לדעת הוא שתמיד חשוב להיוועץ במומחים לגבי הפרסום הכי נכון והכי מתאים לעסק על מנת שהוא אכן יהיה יעיל וגם יישא פירות. אנשי המקצוע מתחום השיווק והקידום יידעו לתפור עבורכם את הפרסום המדויק והנכון עבורכם שיצליח ויצמיח את העסק.