ניהול משרד דיגיטלי הוא תהליך ניהול השטח המשרדי הפיזי של החברה. זה כולל דברים כמו ניקיון ותחזוקה, אבל גם משימות ספציפיות יותר כמו טיפול בחבילות לעובדים ולוודא שיש מספיק מקום לכל הרהיטים. ניהול משרד דיגיטלי יכול להתבצע על ידי צוות מרוכז או על ידי עובדים בודדים. הצוות הריכוזי ידאג להכל בעוד שהעובדים הבודדים יטפלו רק באזור השולחן שלהם.

חברות מסוימות יצרו תוכנה מקוונת כדי להקל על ניהול משרדים דיגיטליים. כלים אלה משמשים לעתים קרובות בשילוב עם תוכנות אחרות כמו מערכות CRM ו-HR כדי לעקוב אחר כמה זמן העובדים מבלים במשימות שונות, אילו חדרים זקוקים לניקוי וכו'.

>> 6 דרכים יעילות במיוחד למתג את העסק שלך

ניהול נכון של משרד דיגיטל

ניהול משרד דיגיטלי הוא תהליך ניהול הפעילות של החברה באמצעות כלים דיגיטליים. זה כולל הכל, החל מיצירה ותחזוקה של נוכחות מקוונת ועד להיעזרות במזכירה כדי להפוך הכול לפשוט יותר. ניהול משרד דיגיטלי יהפוך את סביבת העבודה ליעילה יותר ופחות מלחיצה. זה גם יעזור לחברות להפוך לתחרותיות יותר בעידן הנוכחי שבו שיווק דיגיטלי הוא המפתח להצלחה חשוב ליצור אסטרטגיית שיווק איכותית.

ניהול משרד דיגיטלי הוא טרנד שהולך והופך פופולרי יותר ויותר עם התפתחות הטכנולוגיה. ניהול משרד דיגיטלי הוא שימוש בתוכנה לניהול כל ההיבטים של משרד ממרכז דיגיטלי מרכזי. הדרך הנפוצה ביותר ליישם ניהול משרד דיגיטלי היא באמצעות מערכת מבוססת ענן, המאפשרת לעובדים לגשת לכל מה שהם צריכים בכל מכשיר – מחשב שולחני, מחשב נייד, טאבלט או סמארטפון. מערכת מסוג זה ניתנת לגישה לכל אחד בחברה בכל עת וניתן להתאים אותה לצרכים האישיים.

ניהול משרד דיגיטלי כולל גם שירותים כמו אחסון ושיתוף מסמכים, שיחות ועידה בווידאו ופגישות מקוונות, הודעות מיידיות ודואר אלקטרוני – הכל ממרכז מרכזי אחד. שירותים אלו משולבים לרוב עם תוכנות אחרות כגון CRM (ניהול קשרי לקוחות) או ERP (תכנון משאבים ארגוניים).

>> למה כדאי להשקיע ברשתות החברתיות

עושים זאת באמצעות כלים דיגיטליים

ניהול משרד דיגיטלי הוא שיטה לניהול המשרד בכלים דיגיטליים. זה קונספט חדש יחסית והוא מבטיח לשנות את הדרך שבה אנחנו עובדים. הרעיון של ניהול משרד דיגיטלי קיים כבר די הרבה זמן, אך הוא לא יושם באופן נרחב עד לאחרונה. זה עשה את דרכו לחיי היומיום שלנו באמצעות שימוש בטכנולוגיה כמו Slack, Google Drive ושירותי ענן אחרים. ניהול משרד דיגיטלי הוא שיטה לניהול משרד באמצעים דיגיטליים שהשתלטו על קבצי נייר, תיקיות ומחברות.

מדובר גם בהפיכת כל העובדים לנייד יותר על מנת לספק גישה מהירה יותר למידע ונתונים מכל מקום ובכל זמן, ובכך להגדיל את הפרודוקטיביות. ניהול משרד דיגיטלי אינו כרוך רק בשימוש בטכנולוגיה מטעמי נוחות או יעילות; היא גם מאמצת את הרעיון שאנשים פרודוקטיביים יותר כשהם שולטים בסביבת העבודה ובלוח הזמנים שלהם. אז חפשו מענה הולם וכבר בקרוב בעניין ניהול משרד דיגיטל!