שנת 2022 הופכת להיות שנה בה התחרות על כל לקוח ולקוח היא אכזרית יותר. אם אנחנו רוצים להיות מסוגלים לנצח את התחרות שיש בשוק על מגוון הלקוחות שהפכו להיות בררנים יותר ברכישות שלהם של מוצרים ושירותים כדאי לנו להתחיל לקדם את העסק שלנו באופן אורגני בגוגל. בשביל שנוכל לקדם את העסק שלנו באופן אורגני בגוגל אנחנו חייבים לבנות אתר אינטרנט לפי כללי הקידום בגוגל.

למה חשוב לקדם על ידי תוכן איכותי?

אחד הכלים המרכזיים לקידום אתרים בגוגל הוא קידום שלהם בעזרת תוכן איכותי. אם נקפד לכתוב באתר שלנו אך ורק תוכן מעניין ואיכותי ולא תוכן שהוא בעל אופי של ספאם – אז לגולשים יהיה מעניין יותר לגלוש באתר שלנו לאורך זמן ממושך יותר. כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו אנחנו חייבים להקפיד שהתוכן שכתוב בו יהיה לפי כללי התחביר והחיבור הנכונים וגם שהוא יהיה מעניין עם ערך מוסף ואם אפשר גם יעורר אצל הגולשים רגש והזדהות.

איך אפשר לקדם אתר על ידי החלפת קישורים עם אתרים אחרים?

דבר נוסף שיכול לסייע לנו לקדם את האתר שלנו בגוגל ביתר הצלחה הוא לקדם אותו באמצעות החלפת קישורים בין האתר שלנו ובין אתרים אחרים. קישורים לקידום אתרים – הם כלי חשוב מאוד לקידום אורגני של אתר בגוגל בשנת 2022. הכלל המרכזי שצריך להיות לנו כאשר אנחנו מחליפים קישורים עם אתרים אחרים הוא שלא נחליף קישורים עם אתר שהוא בדיוק באותו תחום העיסוק כמו של העסק או האתר שלנו.

למה כדאי לשכור מקדם אתרים מקצועי שיהיה אחראי על קידום האתר שלנו?

אם אנחנו רוצים שקידום האתר שלנו בגוגל יהיה מוצלח אנחנו חייבים לשכור מקדם אתרים מקצועי שיהיה אחראי על קידום האתר שלנו. בדיוק כמו של נביים לבד סרטון פרסומת לטלוויזיה או נכתוב לבד כתבת תדמית לעיתון – כך אנחנו גם לא צריכים לנסות לקדם לבד את האתר שלנו בגוגל ולהשאיר זאת למי שזה תחום המומחיות שלו.

איך אנחנו יכולים לקדם את האתר שלנו לא רק בגוגל אלא גם ברשתות החברתיות?

אם אנחנו רוצים שקידום העסק והאתר שלנו יהיו איכותיים יותר ויביאו לנו יותר לקוחות, כדאי לנו לקדם אותם לא רק בגוגל אלא גם ברשתות החברתיות. יש מגוון רחב מאוד של רשתות חברתיות שבהן אנחנו יכולים לבחור לקדם את העסק שלנו. הבחירה לקדם את העסק שלנו ברשתות חברתיות יכולה לסייע לנו לפנות ולהגיע לקהל לקוחות צעיר יותר שנמצא בעיקר ברשת ולא בגוגל או במקומות אחרים. 

ככל שנשקיע יותר משאבים בקידום האתר שלנו ונקפיד לעשות זאת לפי הכללים – כך העסק שלנו יוכל להגיע להרבה יותר לקוחות ויהיה רווחי יותר. חשוב להתמיד בקידום האתר לאורך זמן.