כולנו רוצים להרוויח יותר מהאתר שלנו אולם אילוצי התקציב לא מאפשרים לנו להשקיע סכום רציני בשיווק שלו. למזלנו, בעזרת עבודת מיתוג נכונה, שימוש בכלים של גוגל ותוכן איכותי – ניתן להגיע ליותר גולשים ולהשיג יותר מזומנים. סקרנים? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה!

מיתוג איכותי שמתחיל מחוויית UX מרשימה

בכדי שהלקוחות שלכם ירגישו בנוח באתר שלכם כבר מהשנייה הראשונה – אתם חייבים לשים לב לנוחות הגלישה. שימו לב לכך שמבינים באופן מיידי שהמסר של האתר מועבר, שהצבעים השולטים הם חלק מצבעי הלוגו שלכם ושכפתור יצירת הקשר הוא מזמין ולחיץ. אתם תופתעו לדעת כמה נכשלים בנקודה האחרונה וכיצד זה משפיע על ה – CTR של המבקרים בדפים החשובים באתר שלכם.

שימוש בכלים החינמיים של גוגל

ידעתם שאתם יכולים להציב פרסומות באתר שלכם ולהשתתף ברווחים עם גוגל ? ללא כל תשלום או השקעה, אתם יכולים לנצל את שטח האתר שלכם ולהכניס עוד כסף בכל חודש בעזרת שימוש בגוגל אדסנס. אגב במידה ואתם לא יודעים כיצד לבצע זאת, שווה לשקול ולהשתמש בעזרה של יועץ קידום אתרים בגוגל, שיידע גם להכין לכם תכנית קידום אתרים אורגני מקצועי. 

העלאת תוכן איכותי ויצירת בלוג רציני

רוצים להיות אוטוריטה בתחום שלכם ולקבל יותר פניות מהאתר? התחילו להעלות תוכן איכותי! צרו בלוג שבו אתם מעניקים טיפים שווים וידע מקצועי אשר עוזר לאנשים בבעיות שלהם ותתחילו לראות כיצד אנשים הופכים ללקוחות פוטנציאלים – בעלות נמוכה במיוחד. אגב, תוכן שכזה, יאפשר לכם גם לטפס בתוצאות החיפוש ולזכות ביותר הקלקות של מי שמחפש את השירות שאותו אתם מציעים.

צרו ניוזלטר לאתר שלכם

כיום זה לא ממש מסובך להוסיף ניוזלטר לאתר ובעזרת כמה קליקים ניתן ליצור ערוץ נוסף שמביא רווחים. פשוט הוסיפו לשונית של הסכמה לקבלת ניוזלטר באתר האינטרנט שלכם ותוכלו לפנות ללקוחות שלכם באופן יזום. יש לכם מבצע שאתם רוצים שהם ידעו עליו? הגיע קולקציה חדשה? פשוט שולחים ניוזלטר בלחיצת כפתור ומחכים להזמנות.

הוסיפו כפתור ווטסאפ לפנייה מיידית

עולמות סושיאל חדרו בסערה אל חיינו אבל רובינו שוכחים שגם ווסטאפ היא רשת חברתית (ואולי החשובה מכולן). למעשה, על ידי הוספה של כפתור ווטסאפ לאתר שלכם אתם תוכלו לזכות בפניות של לקוחות שמהססים ורוצים לשאול שאלה מהירה – ישירות מהנייד שלהם – בלחיצת כפתור. כדאי לדעת שהוספה של כפתור שכזה אינה מסובכת וברוב מערכות האתרים כדוגמת וורדפרס וגם וויקס, מדובר בתוספים קיימים ומוכנים.

לסיכום, האתר שלכם יכול לעזור לכם לקבל יותר פניות (ויותר כסף), גם ללא השקעה מסיבית. למעשה, גם אם תיקחו רק טיפ אחד מאלו אשר מופיעים בכתבה, רוב הסיכויים שתגדילו את המחזור שלכם – בלי להיכנס להוצאות גדולות.