בעידן המודרני של היום רוב חברות הביטוח נוהגות לרכוש לידים מחברות גדולות שעיקר עיסוקם הוא לייצר לידים בכל התחומים וביניהם גם לידים לביטוח . אך לפעמים סוכני ביטוח רוכשים לידים ולא באמת מקבלים תפוקה מאותם הלידים . אז הנה כמה טיפים איך תוכלו לקבל את התפוקה המרבית ברכישת לידים לביטוח .

השם שלכם הוא המותג שלכם . 

הרבה חברות פרסום מייצרים קמפיינים ליצירת לידים כלליים מידיי . הם לא באמת מפרסמים את השם של סוכן הביטוח וכל הלידים הנכנסים מקמפיין כזה הם כלליים מאוד וברגע שהם מקבלים שיחה מסוכן הביטוח הם מעט מבולבלים ולעיתים אפילו לא רוצים לקבל את ההצעה משום שאינם זוכרים שהשאירו פניה לאותו סוכן ביטוח . אז תדאגו לבקש מחברת הפרסום לשים את שם הסוכנות שלכם בפרסום כך שהלקוח ידע שאתם צריכים להתקשר אליו ואתם תראו שאחוז ההמרה יעלה משמעותית . 

פרסומים לא מקצועיים יכולים לפגוע 

בהרבה מקרים נתקלנו בפרסומים לא מקצועיים בכלל של חברות פרסום מפוקפקות מה שהרס את הקמפיין ויתרה מכך הוציא שם של חובבן לאותו סוכן ביטוח שהשם שלו הופיע על הקמפיין . תמיד תבקשו לראות את הקמפיין שהכינו עבורכם לפני שהוא עולה לאוויר וכך בעצם תוכלו להימנע מפרסומים שיכולים להצטייר ללקוחות שלכם כשליליים וכך בעצם לקבל יותר לידים מקמפיינים מקצועיים יותר וכמובן יותר המרות . 

ליד בלעדי או מחולק ?

היום רוב החברות מעדיפות לקנות לידים מחולקים בגלל שהם יותר זולים . במקרים מסוימים ליד מחולק יכול להיות טוב כדי שיקבל כמה הצעות ואז אולי ההצעה שלכם תהיה האטרקטיבית ביותר . אך לרוב אחוז ההמרה מלידים מחולקים הוא נמוך בהרבה מלידים בלעדיים . ההמלצה שלנו תמיד היא לנסות לרכוש לידים בלעדיים כי אחוז ההמרה מלידים בלעדיים הוא גבוהה בהרבה וזה יוצא הרבה יותר משתלם לקנות ליד בלעדי בכמה שקלים יותר . בהרבה מקרים חברות פרסום יעדיפו שלא לשלוח לכם לידים בלעדיים כי יכול להיות שהם ירוויחו יותר מלידים מחולקים . אם אתם חושבים שחשוב לכם לידים בלעדיים אז תתעקשו על כך . 

לסיכום . 

כשמדובר בלידים לביטוח עליכם להפעיל שיקול בקניית הלידים ובחברה שתעשה לכם את הקמפיינים . בשורה התחתונה המוצר שלכם הוא לא מוצר חשמלי או פיצה . אלה פוליסת ביטוח רצינית שכדי למכור אותה תצטרכו גם לידים איכותיים בהתאם . גם אם זה אומר להשקיע עוד כמה שקלים .