גוגל הוא מכונה משומנת של מידע. כמויות החיפושים עולות מיום ליום ואין כמעט אדם בגלובוס שלא נחפש למנוע החיפוש עתיר הממדים. כצפוי, גוגל מינפה בשנים האחרונות את כמויות המידע שזורמות במערכות שלה, ויצירה אפשרות פרסום לקידום אתרים ממומן בתוך מונע החיפוש שלה. אתר Google Adwords הוא הפלטפורמה עלייה מעלים האתרים את המודעה שלהם, על פי פרמטרים מוגדרים מראש, והיא מופיעה בעמודי החיפוש עם קישור ישיר לאתר החברה המפרסמת. טכניקה זו, אמנם עולה כסף, אך היא מביאה לתוצאות פרסום יוצאות דופן בגלל כמות הגולשים העצומה שיש בגוגל בכל יום.

קידום אתרים ממומן – איך לבנות מודעה מנצחת

כל המודעות שמפורסמות בגוגל מפורסמות תחת פורמט אחיד כדי לשמור על תחרות הוגנת בפרסום. לכן כאשר אתם רוצים לבדל את העסק שלכם ולהביא פרסומת לתודעת הגולשים, אתם חייבים לעשות זאת במסגרת המגבלות. למשל, גוגל מגבילה מאוד את מספר המילים שיכולות להיכלל בכל מודעה. כדי להיערך לכך בהתאם בנו מודעות מתומצתות, בעלות מסר יחד ממוקד וחד משמעי, שלא יבלבלו את הגולשים ויניעו אותם ללחיצה על הקישור שלכם.

דוגמא נוספת באה לידי ביטוי בתוכן הוויזואלי שגוגל מאפשרת לכם להעלות. אתם יכולים להוסיף תמונה בגודל מסוים. כדאי לכם להשקיע בתמונה ברזולוציה מצוינת, עם צבעים מושכים ובבידול מקסימלי מהמתחרים שלכם. תמונה היא מנוע רגשי חזק בתהליך פרסום בגוגל, והיא זו שתופסת את העין יותר מכל.

אבל כדי לנצח את כל המתחרים שלכם, גם במקומות שאין לכם איך לשנות את הפורמטים של גוגל, אתם צריכים לנקוט בגישה שונה. במקום לבחור את מילות המפתח החזקות ביותר, ובהתאמה גם היקרות ביותר, אתם יכולים להחליט לצמוח מלמטה. בחרו מילות מפתח בעל נפח בינוני, וקשר הדוק לאתר שלכם כמו מילים ארוכות יותר, והתבססו במיקום גבוה בחיפושים האלו. לאחר שהקמפיינים האלו יצליחו, תהיה לכם יותר לגיטימציה בעיניי האלגוריתם של גוגל להיות מתחרי במילים חזקות יותר.

חשיבה לטווח הארוך

אתם רוצים לבנות את קמפיין האתר שלכם עם חשיבה על יום המחר ועל התוצאות שאתם רוצים להשיג בעתיד הקרוב והרחוק. לכן ההתברגות במילות מפתח היא השלב הקריטי לכם לעתיד. טרגוט מקצועי של מילות מפתח יכול להביא תנועה אורגנית חזקה מאוד. כידוע השילוב בין תנועה אורגנית לתנועה ממומנת הוא המנוף העיקרי להצלחה שיווקית, ומכאן חשיבות תכנון אסטרטגיה לטווח הארוך בקמפיין ראשון.