אתרים עסקיים ובפרט כאלה אשר יש בהם אופציה לביצוע רכישה מקוונת, סובלים לעיתים מהאטה בתנועה באתר המתבטאת בפועל בירידה משמעותית בכמות המכירות און ליין. בניגוד ל"טיפול" במצב דומה בחנויות פיזיות, ניתן לבצע שינויים מיידיים בתוך האתר עצמו וכן במעטפת השיווק שלו, בכדי להביא לעלייה בכמות הכניסות לאתר, בחשיפה לקהלים חדשים ובהגדלת יחסי ההמרה. חשוב להבין איך כל אחת מהפעולות שניתן לנקוט בהן עובדת בפועל, בכדי לייצר ציפיות מותאמות וכן לעקוב אחר השינויים שמתרחשים – או שאינם מתרחשים – באשר לתוצאה הרצויה, זאת בכדי להבין כיצד עוד ניתן לשדרג ולשנות את מאפייני האתר השונים ולהביא לאפקטיביות מרבית.

ארבע העצות הכי חשובות לבעלי אתר עסקי

ככלל קיימות ארבע דרכים שיכולות לסייע, בכדי להביא לעלייה משמעותית בכמות הגולשים באתר ומתוכם – לעלייה בכמות הלקוחות המשלמים בפועל. השילוב בין מקצועיות של קידום אתרים באינטרנט למיתוג נכון, תוך ראיית "מאקרו" וחיפוש אחר דרכים נוספים למצוא את קהל היעד, הוא זה שעתיד לעשות את השינוי המיוחל.

מיתוג מדויק וחכם המבטא את תמצית העסק

אתר "מפוזר" של עסק שנראה לגולש כמבולבל מדי, לא יעבוד טוב ויגרום לנטישת גולשים וזו עובדה. עסקים חדשים כמו גם עסקים וותיקים שחשים בירידה של ממש במכירות שלהם, יכולים להרוויח ממיתוג מקצועי אשר שם את הפוקוס על המסר המרכזי שאותו העסק מנסה להעביר. זה יכול להתבטא בלוגו, באתר מושקע ובתכנים שלא מותירים ספק באשר לקהל היעד, תוך ביצוע פעולות של פנייה מותאמת ונכונה בדיוק אליו.

בניית אתר מקצועית 

בנייה נכונה של אתר עסקי משמעותה לא רק להניע לפעולת מכירה, אלא לבצע בצורה מדויקת את השלבים המקדימים למכירה – כלומר לגרום לגולש לשהות באתר כמה שיותר. הרעיון הוא לעניין אותו, להעסיק אותו ולגרום לו להעמיק את הגלישה. שהייה ממושכת באתר הוכחה כמניעה למכירה באופן טבעי, כך שעיצוב האתר ושילוב של תוכן מעשיר בו הם חלק בלתי נפרד מהמכירה עצמה.

אסטרטגיית שיווק בגוגל

תכנית סדורה וברורה של שיווק דיגיטלי, בין אם הבחירה היא לפעול בדרך של קידום אורגני, ממומן או שניהם גם יחד – היא משימה שצריכה להתאים לכל עסק באופן ייעודי. חברת קידום אתרים מקצועית תדע להתאים את אסטרטגיית הפרסום באופן שיעלה את האתר במהרה בתוצאות החיפוש של גוגל.

שימוש מושכל ברשתות החברתיות

הקמת קהילה סביב העסק ופנייה לקהל צעיר וחדשני באמצעות פייסבוק ואינסטגרם, עשויה לחשוף את האתר לגולשים שאולי לא היו מגיעים אליו בדרך הסטנדרטית של הקשת ביטויי מפתח במנועי חיפוש. שימת דגש על הרחבת דרכי החשיפה של האתר לקהל היעד, תגדיל את הסיכוי להרחיב באופן משמעותי את כמויות הגולשים הנחשפים לאתר לראשונה, כמו גם את הסיכוי שמתוכם ישובו עוד רבים לגלוש ולרכוש באתר גם בפעמים הבאות.

המאמר נכתב בשיתוף פעולה עם ראובן אדמוני – מומחה שיווק וסחר