קשה מאוד למצוא היום מישהו שלא מחובר לרשתות החברתיות.

בתור בעלי עסקים או משווקים, הרשתות החברתיות זה המקום שבו תמצאו הכי הרבה אנשים, את כמות האנשים שאתם יכולים להגיע אליהם באמצעות הרשתות החברתיות לא תמצאו בשום מקום אחר.

עם השיווק דיגיטלי שפייסבוק מציעה לכם, אתם לא תגיעו למספר גדול של אנשים על ידי לחיצת כפתור. זה הסיבה למה רשתות החברתיות חייבות להיות ממונפת אם אתם רוצים לנצל את היתרונות שלה.

בואו נבחון את חמשת הטיפים הבסיסיים ביותר.

תתזמנו בצורה הנכונה

כשיש לכם קהל עולמי, אתם חייבים להיות מודעים להבדלי שעות בינכם. לדוגמה, אם יש לכם קהל בארה"ב אז בזמן שאתם ערים ביום בשבילם זה לילה והם יפספסו את המודעה שלכם… תשתמשו בכלי של פייסבוק לתזמון פוסטים, זה יעזור.

תישארו ייחודיים.

הרשת החברתית עמוסה בפוסטים ובתמונות . מה מבדיל אתכם מכל הבלגן? אם אין לכם משהו שמבדיל אתכם ומייחד אתכם אז יהיה לכם קשה מאוד להשאיר חותם. לכן, תחקרו את השוק לפני שאתם משתמשים בשיווק ברשתות החברתיות בשביל העסק שלכם.

תשיגו קשרים.

פרסום ברשתות החברתיות זה לא רק למטרת מכירות. זה גם כולל יצירת קשרים. ככל שתתחברו ליותר אנשים, יהיה לכם יותר קל להשיג לידים. תהיו משווקים אמתיים, תרצו להתחבר לאנשים במקום  לנסות רק למכור מוצרים ושירותים כל הזמן.

תהיו מעורבים עם הקהל שלכם

בהתחלה, שיווק ברשתות החברתיות יכול להרגיש כמו מסיבה שאתם לא מכירים בה אף אחד. זה למה אתם חייבים להיות מעורבים עם הקהל שלכם על ידי זה שתענו על השאלות שלהם ותגיבו. על ידי שיתוף ידע וחוות דעת מומחיות אתם יכולים לבנות בקלות רשת איכותית.

אל
תהיו רובוטים

נכון שזה הכי נוח לעשות אוטומציה בשיווק, אל תשתמשו בזה כל הזמן בגלל שהקהל שלכם רוצה לתקשר עם אדם אמיתי לא עם רובוט. תודו לאנשים על זה שהם עוקבים אחריכם ועל זה שהם משתפים את התכנים שלכם, ותחזירו להם טובה כשאתם יכולים.

כשהעסק שלכם צומח, אתם תצטרכו לשכור מישהו שיהיה אחראי לשיווק ברשתות החברתיות שלכם. אנו במג'יקס נעזור לכם לעצב את הקמפיין שלכם כדי שימשוך וימיר לידים.