1.  תעצימו את המותג שלכם

    המדיה החברתית הגדילה את הכוח שלה בשנים האחרונות ונהפכה להיות הכוח המשפיע ביותר על פרסום המותג שלכם. מתי שהעוקבים שלכם או החברים שלכם משתפים את התוכן שלכם, זה משם מתפרסם לכל החברים שלהם וזה לא נגמר… וזה יכול להיות אחת הדרכים החזקות ביותר להשיג לקוחות פוטנציאלים חדשים.

  2. גוגל מאוד אוהב את הרשתות החברתיות

    ככל שתשלחו יותר גולשים מהרשתות חברתיות לאתר שלכם בגוגל,אז ככה גוגל ייתן לכם דירוג גבוה יותר. שימוש ברשתות חברתיות ייתן בוסט רציני לתנועה שלכם באתר ויעלה את הרמה של האתר שלכם.

    על ידי זה שתהיו פעילים במספר רשתות חברתיות במקביל, כך תגדילו את הסיכויים שלכם להיראות ללקוחות הפוטנציאלים שלכם.

  3. להיות פופולרי זה משתלם

    רוב הסיכויים שהמתחרים שלכם עומדים בצד בנושא הזה, לא מוכנים או לא מכירים איך להשתלב ברשתות החברתיות.
    בזמן שהמתחרים שלכם מתרצים תירוצים, אתם יכולים להתקדם… אסטרטגיה פעילה ובריאה של רשתות חברתיות זה אחד הבסיסים החשובים ביותר כדי להגדיל את בסיס הלקוחות שלכם.

  4. בניית מערכות יחסים אמיתיות

    מהי הדרך ה-כמעט יחידה היעילה כדי להגדיל את היחסים שלכם עם הלקוחות?
    מחקר שפורסם בארה"ב גילה שכאשר יוצרים קשר ושומרים על קשר עם הלקוחות דרך הרשתות החברתיות מביא לתוצאות חזקות יותר בכל מה שקשור בשמירת מודעות וקשר בין הלקוח למותג, וזה הגיוני: לדוגמא, מתי שלקוח מחליט לעקוב אחרי המותג שלכם ברשתות החברתיות, אז הוא מוסיף את המותג הזה לפיד שלו ביחד עם המשפחה והחברים. ועל ידי שהוא עושה את הדבר הזה אז סביר להניח שמתי שהוא אצטרך את ה מוצר או השירות שלכם אז הדבר הראשון שהוא יעשה זה יהיה לפנות אליכם. על פי עוד מחקר שנעשה בארה"ב, 57 אחוז מהאנשים קונים מוצרים שהם עוקבים אחרי המותג שלהם ברשתות החברתיות.